Leser du for barnet ditt?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Kommer garantert til å gjøre det når jeg får barn. Leste hver kveld til lillesøsteren min når hun var lita :)

Leser ikke hver kveld. Men tar meg tid til å enten synge noen sanger eller lese for han nesten hver kveld :) Av og til vil han bare ha en bok å ligge å se i selv til han sovner :)

Vi leser hver dag ja!

2-åringen vil ofte heller leses for enn se barne-tv, så da leser vi. :)

Så leses det i tillegg både før stelling og på senga.

En utrolig koselig stund for oss ilag! :)

Ja hun elsker å bli lest for så leser nesten hver kveld ved leggetid. Noen ganger vil hun se ferdig et program på tv, og da er det et valg isteden for lesing, men blir sjeldnere og sjeldnere akkurat det, så lesestunden er veldig hyggelig for henne og oss :)

Lesing har vært en del av forberedelsene til legging siden han var 3 mnd. Vi knøvlet bare en tøybok i begynnelsen, men den siste mnd har han sittet rolig i fanget mitt og fulgt med. :)
Fin måte å roe ned på, legge vekk alle skjermer og unødvendig kunstig lys, og bonde litt med minien. Selv om bøkene er drepende kjedelige. Gleder meg til å kunne lese ordentlige bøker med ham.

Selvfølgelig leser vi for barna våre, noe annet ville vært unaturlig for oss.
Leser på kvelden, og når det ellers passer

Ja hver kveld :-)

Leser stadig vekk. Noen ganger kommer hun med en bok hun vil lese. Da setter vi oss under teppet i sofaen sammen å leser litt

Ikke så ofte som vi burde lenger. Bytta på å synge eller lese eller begge deler, men i d siste har jeg bare spilt nattasangen hennes for jeg er så sliten i svangerskapet.

Ja har begynt selv om han bare er 6 uker ikke hver kveld enda da;)

Back
Topp