Leser dere..

*Huldra*

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
bare her inne? Eller snoker dere på andre grupper eller henger på generelt?? :)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Jeg selv er som regel alltid her, men hvis det er sånn at jeg har hengt her veldig mye og derfor lite nytt å lese så snoker jeg litt rundt, spesielt på de rett før oss og av og til de bak oss. Og da må jeg også alltid innom generelt :p elsker spennende historier som "hva gjør jeg nå?" Eller "opplevde noe sykt idag"! Og sånne type ting ;)

Sniker på FS jeg, er så mange der son jeg skulle ønske kom over i et terminforum.

Jeg selv er som regel alltid her, men hvis det er sånn at jeg har hengt her veldig mye og derfor lite nytt å lese så snoker jeg litt rundt, spesielt på de rett før oss og av og til de bak oss. Og da må jeg også alltid innom generelt :p elsker spennende historier som "hva gjør jeg nå?" Eller "opplevde noe sykt idag"! Og sånne type ting ;)

Signerer denne ;)
Jeg er også inne på de rett før og etter oss om det er lite nytt her :P

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Akkurat sånn er jeg også

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Leser mest her, men hender eg tar runden og sniker :)

Sniker av og til litt før og etter oss. :P Og noen ganger på de som skal ha denne måneden. :p

Er egentlig bare her og på generelt.

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Er her, på november, FS, og sniker på Twinkle i februar :p
Så er jeg på generelt og hvis jeg kjeder meg går jeg inn på andre (ikke termin) forum. :)

Syns det er så morsomt å følge med når nye mnd forum begynner å fylles opp;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg sniker litt på FS, og på mai og juni. Er spennende å følge litt med på de som venter på positiv test og de som står klar med fødebagen:-)

Generelt :) får mye nyttig info og svar der inne også. Om ting som ikke bare har med svangerskap å gjør :)

Desember 2014

Bruker App

Er akkurat som deg :) Stort sett her, men om jeg har lest alt så kikker jeg innom generelt, før svangerskapet og en del av de andre terminforumene :)

Sniker på ei på vi som prøver som jeg kjenner som ikke er klar over det selv. som jeg håper det klaffer for. ellers litt på generelt utenom her.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har egentlig bare vært her inne og på skjult.. leser og litt på de innlegga som ligger under ser man veldiger mnd, før denne sida lissom :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er mest på vårt eget forum, men sniker på november og januar. Leser en del på generelt og er litt hekta på fødselshistorier for tiden. :)

Sniker foresten på FS, savner en del av damene og vil så gjerne at de kommer seg på terminforumene snart! :(

Er mest her.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

bare her jeg :)

Back
Topp