Leser dere ALT på pensum?

Yummy_mummy

Februar 2014 Miss Gode Råd <3
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2016
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Oktoberlykke2020❤
Jeg skal skrive oppgave nå og innser at jeg ikke har tid til å lese alt på pensum. Har aldri gjort det heller, men likevel alltid fått toppkarakterer. Gidder dere å lese alt på pensum?

Ikke nødvendig viss, om det ikke har vært veldig interessant. Men som regel så er det såpass interessant at jeg trekker inn flere kilder inn i pensumet.

Nope :p Leste det jeg måtte :p

Nei. Aldri. Leser en del, men foretrekker å jobbe med oppgaver som relevante og diskutere innholdet høyt med andre! :)

Nei. Aldri. Leser en del, men foretrekker å jobbe med oppgaver som relevante og diskutere innholdet høyt med andre! :)
Jeg syns det også er en god måte å lære på :)

Nei, aldri. Leser det jeg anser som viktigst. Alltid klart meg godt med det. ;)

Nei, var ikke så flink til det når jeg gikk skole. Pleide å lese det jeg følte var relevant :-P

Nei, det rekker jeg ikke. Så jeg må finne ut hva som er viktigst av alt :-)

Ser i gjennom gamle eksamensoppgaver, hva vi har om på forelesning osv.

Jeg skal skrive oppgave nå og innser at jeg ikke har tid til å lese alt på pensum. Har aldri gjort det heller, men likevel alltid fått toppkarakterer. Gidder dere å lese alt på pensum?

Ja ;) Leser alt! Pensum er jo satt opp for at man skal lære det som er nødvendig

Spørs litt hva slags eksamen det er snakk om. Ved skoleeksamen og hjemmeeksamen som er tidsbegrenset så leser jeg alt stort sett, ved semesteroppgave så nei. Hadde en semesteroppgave i fjor hvor jeg knapt brukte pensum i det hele tatt, aldri gjort det bedre :D

Ja ;) Leser alt! Pensum er jo satt opp for at man skal lære det som er nødvendig
Hvorfor det er satt opp er det ingen som lurer på. Om alle leser absolutt alt på pensum var derimot det jeg ville ha svar på :)

Jeg leser på det som er viktig og som mest sannsynlig dukker opp på eksamen/er viktig for oppgaven.

Hvorfor det er satt opp er det ingen som lurer på. Om alle leser absolutt alt på pensum var derimot det jeg ville ha svar på :)

Ja, jeg leste pensum, alt sammen, for jeg ønsket ikke å ha hull i utdannelsen. Ønsket at etter endt studium, så kunne jeg alt jeg skulle og som det var meningen at man skulle kunne. Viktig for å kunne gjøre jobben min

Haha! Nei, det har jeg aldri gjort! Fått ok karakterer likevel :p

Back
Topp