*Lesehesten*

Frk. Snopesyk

Forumet er livet
Vi fikk oss en gledelig overraskelse i posten i dag!
Sofie har lyst å si tuuusen takk for gaven fra Frida [:D] Vi har ikke åpnet den enda, men skal åpne den på søndag.
Det var en veldig uventa og hyggelig overraskelse! Tusen hjertelig takk

[:)]

Frida insisterte hardnakket på å sende pakke til Sofie. Som den lydige mammaen jeg er måtte jeg bare adlyde! [:D]

ORIGINAL: *Lesehesten*

Frida insisterte hardnakket på å sende pakke til Sofie. Som den lydige mammaen jeg er måtte jeg bare adlyde! [:D]

Hehehe, du er snill du! Sofie hadde fryktelig lyst å åpne den i sta, men slemmemamma sa at hun måtte vente til søndag [:D]

ORIGINAL: Sunniva snopesyk

Hehehe, du er snill du! Sofie hadde fryktelig lyst å åpne den i sta, men slemmemamma sa at hun måtte vente til søndag [:D]

Hun kan åpne den når hun vil for Frida sin del altså. [;)] Så får strengemammaen avgjøre. [8D]

ORIGINAL: Sunniva snopesyk

Hun kan åpne den når hun vil for Frida sin del altså. [;)] Så får strengemammaen avgjøre. [8D]

Hihi, strengemamma`n sier at hun må vente til bursdagen sin [;)]

ORIGINAL: Snekka

Så koselig [:D]

Ja, ikke sant! [:D]
Det var overhode ikke forventa. Superkoselig [:D][:D]

Back
Topp