Lesefeil

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Jeg har en tendens til å lese feil når jeg leser på mobilen. Spesielt når jeg ser titler på babyverden. Den siste var "Har du blitt bløtlagt". Det blir feil hver gang jeg ser den ^^
Er vi flere? Kom med dine lesefeil :-D

jeg HØRER ofte feil :P
Den verste var da jeg gikk på ungdomsskolen og en i klassen min hadde fått gips på armen. Han forklarte høyt for klassen hva som hadde skjedd og jeg fulgte vel med med ett halvt øre eller noe sånt for plutselig utbryter jeg; HÆÆÆ??
for det JEG hørte var at forklaringen for gipsen var at pappaen hans hadde blitt kaptein for de 7 hav??!! :P
Det var naturligvis IKKE det han hadde fortalt og jeg følte meg rimelig teit med mitt høylytte utbrudd :P

Ja leser ofte feil, som oftest blir det noe skikkelig kinky.
Gjerne to eller tre overskrifter sammen.

Jeg har en tendens til å lese feil når jeg leser på mobilen. Spesielt når jeg ser titler på babyverden. Den siste var "Har du blitt bløtlagt". Det blir feil hver gang jeg ser den ^^
Er vi flere? Kom med dine lesefeil :-D

Haha, jeg har også lest bløtlagt!
Er flere titler på tråder her inne jeg leser feil, men kommer ikke på noen i farta.

Jeg leste Tamara sin tråd som "Advarer med HEKLEDE tepper....", ikke heldekkende

Har en inne på termingruppa som heter gledespreder. Leser alltid gledesdreper :p

Joda, er flere overskrifter som må leses flere ganger før jeg faktisk skjønner hva som står der.... fint å ha denne ammetåka å skylde på :p

Jepp. Ofte :P kan bli litt gøyale nyhetsoverskrifter ihvertfall! Kommer selvfølgelig ikke på noen nå, men skjer ofte :D

Ikke noen tråder jeg kommer på her i farta, men jeg klarer bare ikke å lese vaniljeis og sjokoladeis rett.. I mitt hode blir det vanil-jeis og sjokola-deis uansett :p Forstår ikke det, haha..

Blæææ...etter at jeg leste denne, så ser jeg "bløtlagt" og :p haha

Der jeg bodde før var det et sånt sted de skiftet dekk, som het "Easy shift". Jeg leste Easy shit hver gang jeg dro forbi med bussen.. :-D

Back
Topp