Leseboble ;)

LaMona

Forumet er livet
En fordel med å må ta det med ro, og tenke på seg selv når ungen er i b.hagen er at jeg har fått ork til å begynne å lese igjen [:D] nå har jeg akkurat gjort unna en serie på 10 bøker (som jeg har lest en del ganger før[;)]), og nå er det "Bergfoss" som står for tur (husmorp**** har jeg også hørt det betegnet som..)

Flere som har lest den serien? Anbefales! Leste den da den kom ut i 2002, så koooser meg med å begynne på nytt [:)]

Skal snart krype under dyna sammen med boka mi [:)]

Nattinatt [:D]

Ja, er så trivli` å lese- og faktisk ha tid til det! Kos deg med boken[:)]

ååå, det er så koselig å lese bøker... jeg holder på med bøkene til Jo nesbø nå... om Harry hole [:)] 
Anbefales for de som liker krim... pluss at dagene går fortere [:D]

jeg kjøpte da den siste boka i twilightsagaen når den kom ut så er ferdig med den.
Min kjære har da vært så snill å bestillt alle bøkene til true blood så nå venter jeg på de.hehe..
Men Anders må vel gjemme de andre når jeg har lest den første for jeg er ei lese hest som leser ganske fort[;)]
ELSKER BØKER[:D][:D][:D]

Det er såå koselig og deilig å slappe av med en bok[:)] 
Jeg sluuuker også bøker om dagen!! [:)]

Kos deg videre med bok-lesningen[;)]

Ja når man først har fått nesen i en bok, er det lett å bare bli der i sin egen, lille verden [;)] tar til meg tipset om krimbøkene til Jo Nesbø! Lenge siden jeg har lest god krim.. Har fått anbefalt "Menn som hater kvinner" også, men lurer på om det er litt sterk kost i disse allerede søvnløse tider [;)]

Jeg har fått overskudd for første gang på noen år. så i dag har jeg vasket alle vinduer utvendig og innvendig, tatt alt ut av vitrineskapet og vasket det. Vasket alle pyntegjenstander og impregnert vognen og stellevesken. I morgen tenkte jeg å vaske badene skikkelig, samt å rime av frysen. ELSKER å ha litt overskudd igjen! Leser forøvrig en del krim. Og mitt problem er at jeg ikke legger ting fra meg når de er spennende. Så jeg sitter våken hele natten og leser. Har kjøpt Dan Brown sin nyeste, men min søster og svoger sakl bli ferdig med den før jeg får kloa i den. Har lest de andre fra han.

Har ikkje lese Bergfoss, men les 6 andre seriar. Og no som Embrik har flytta på eige rom får eg lese med skikkelge lys og[;)]

Back
Topp