lese seg til skrekk...

BflyW

Elsker forumet
Er det flere enn meg som kan finne på å lese litt FOR MYE på disse forumene? Det jeg ikke har vært redd for før, blir jeg redd for nå, fordi en eller annen har en skrekk-historie! [:(]
*Ja, BlyW, tragiske ting skjer - men ALT vil ikke skje med din baby!*

Må slutte å lese alt...
[:)]

Ja, spesielt forumet "vi som har mista" fant jeg ut at jeg ikke burde lese. Er litt redd for å lese for mye på "fødselen"-forumet også ...

ORIGINAL: dollface
jeg synes ikke babyverden er så ille jeg.. var en del inne på barnimagen også

Grunnen til at jeg skrev dette var nettop fordi jeg hadde vært inne på Barn i magen.... Synes babyverden er bedre. Mer positivt her!

Hei!
Jeg er helt enig.  Da jeg mista i fjor var det viktig å lese om andre, men når jeg ble gravid igjen orket jeg ikke å lese om det over alt.  Ble bare enda mer redd for å miste.  Godt å ha en terminklubb der folk er positive og ikke hakker på andre også. 

BKA

I morgen er jeg halvveis!!! Jippi!!!!

Jippi!
Jeg oppdaget plutselig her om dagen at jeg var over halvveis!
Litt gøy og skummelt på en gang... Gøy fordi da går det jo ikke så sakte. Skummelt for da har jeg ikke så lang tid som jeg trodde på å forberede meg! (Underlig at jeg trodde 9 mnd skulle være så lang tid, når et år alltid går så fort...)

Halloen.....
Jah, Jeg har stadig vekk fått kjeft hos folk fordi di mener at Jeg leser for mye her....

[:D]

Huff ja... man skal ikke vite ALT liksom.. Var fæl i begynnelsen, leste ALT jeg kom over, har en million bøker som jeg måtte legge fra meg. En blir nervøs av å vite for mye [:)]

jeg føler jeg har lest litt for mye... ikke så gale nå lenger, men fram jeg var ekstremt skremt en periode i begynnelsen av svangerskapet. ( hehe legen skrev til og med at jeg var: engstelig gravid på helsekortet)  Men nå går det mye bedre...  Men man får en liten støkk i seg når man leser om noen som har mistet barnet sitt [:(]

Kjenner meg igjen her ja.. Uff.. Har i tillegg slitt med blødninger selv, og søkte da etter info om andre som hadde det, og mye var joikke så positivt da.. Men har lært meg å ikke lese for mye nå, og jeg ser jo etterhvert at de faktisk går fint! [:D]
Det gjør jo som regel det..!!

mhm , he begynt å passa mejr på ka ej lese om her inne hehe!!!
so ej fylle mykje me på overskrifte !!!

Back
Topp