Lese på senga?

lenemor

Forumet er livet
Et dumt spørsmål, men hvor lenge har dere med mager klart å ligge på magen... jeg er nemlig helt avhengig av å lese på senga, men jeg har dårlige armer og må ligge på magen og lese... tenk om jeg ikke klarer å lese i mange måneder [&:] hjelp!!

Nei, nå løper fantasien løpsk - jeg er jo ikke gravid ennå, så det er litt tidlig å bekymre seg (men jeg lurer fremdeles altså). Jeg går og legger meg jeg - et nytt kapittel i Evas Øye venter [:D]

En god natts søvn ønskes dere alle.... og om noen ikke får det så kan dere fortelle meg om det i morgen.

Jeg ber sambo snu ryggen til, så legger jeg meg på siden og støtter boka opp mot han.

Ligger da på venstre sida, med venstre handa under puta og høyre handa på nederst på boka så jeg får bla om uten og løfte handa. Skjønte du den??

Jeg ligger halvveis på magen enda jeg, sånn veeldig godt over på siden, støtta opp med en baby pute under magen liksom.
Rekker ikke lese bok før jeg sovner jeg, samboer leser bok hver kveld, men han kiler meg på ryggen til jeg sovner...

Jeg må lese vær kveld men sovner vær kveld med boka i neven enten får jeg den i tryne eller så ligger den vedsiden av meg på morningen.
Ligger på siden som regel nå [;)]

Ligger litt på magen, men blir litt ekkelt. Prøver å ligge på siden, men blir sliten i armene over lengre tid. Hehe, ligger ganske urolig å tipper i ulike stillinger (løser kryssord hver kveld).

ligg på sia å læs æ.
e avhengi å læse først hvis ikkje så får æ ikkje såve.
har ett nattbor i perfekt høyde v sia mæ så støtte boka mot dein

Må nok ligge på siden.. Visst jeg ligger på magen så kjennes det ut som alt jeg har spist de sisste månede skal komme opp igjen..

Jeg måtte slutte å ligge på magen rundt uke 23-25, da ble det for ubehagelig.

Takk for alle svar folkens. Nå kom tante på besøk, så det blir uansett leeenge til jeg skal behøve å bekymre meg for det. I mellomtiden får jeg ligge på magen og lese så mye jeg vil...

der har jeg vært heldig med mine to første, lå på magen hele svanger skapet jeg,men så var det ikke lett å se at jeg var gravid heller da[:D]
føler meg større nå , så muligens det blir annerledes,men ligger fremdeles på magen da[;)]

Back
Topp