Lesbiske

Ja vi er i gang! Inseminasjon her. Første forsøk forrige uke. Inseminasjon el ivf der da? :)

Vi skal gå for inseminasjon vi også.

Så spennende :nailbiting: håper det klaffer! Hvilken klinikk brukte dere, og har dere barn fra før?:happy:

Ja veldig spennende! Prøver å ikke ha for høye forhåpninger siden det er første forsøk. Vet aldri hvor lang tid det kan ta. Lest litt forskjellig. Hehe. Men krysser fingrene :) vi bruker Spiren i Trondheim :) enn dere? Ingen barn fra før. Har dere noen fra før? :)

Hehe, vi har ikke begynt enda.. har eggløsning i begynnelsen av juni, så da reiser vi ned til København. :joyful: Er allerede helt på tuppa og googler opp og ned i mente, kjøper billige graviditetstester og så videre. Man vil jo så gjerne det skal gå på første forsøk, særlig fordi det koster så mye penger.

Vi har heller ingen barn, så det er det jo ekstra spennende. Det blir en ny hverdag:p

Skal bli spennende å følge dere. Når ryker første test?:happy:

Okei :) ja kjenne godt til den. Føle æ ikke har gjort anna enn å google siste ukan [emoji85] man kan føl sæ litt smågal t tider.. haha..
Graviditetstester ble handla inn i god tid her også!
Ja man har jo et veldig stort håp..
Og ja, det går med litt peng på det her :)

Ja bli spennende å følg dokker også!
Vi har testdag 17 mai. Og det føles ut som en eviiighet. Imorra e vi "halvveis" i ventinga.. føles ut som inseminasjon skjedd for kjempeleng siden, så den ventetida e lang.. haha [emoji28]

Ser for meg ventetiden må være et mareritt. Er ikke sikker på at jeg klarerekker å la være å teste til ikm datoen :woot:

Hvor mye kostet det på spiren om jeg tørr spørre, og brukte dere ekstra hormoner?:)

Jepp! Ser ikke helt for mæ at æ klare vent nei, meen samboern e nok litt strenger, så hu mene vi må vent helt til testdag.
Vi betalt 6tusen for selve forsøket, også sperm utnom :)
E vell en del billiar i danmark?
Vi valgt å gjør det her så vi slapp stresset med å finn fly og reis frem og tebake. No e det ti min unna oss :)
Gikk på tabletta for eggløsning i 5 daga og tok EL sprøyte dagen før ins. Har ikke helt stabil syklus, så va greit med litt "hjelp" [emoji28]

Ja vi har fem inseminasjoner bak oss og to ivf forsøk. Venter på å komme igang med nytt forsøk i Trondheim Men reisen er heldigvis ikke like lang for alle som den har vært for oss Hvordan går det med dere? Ble det en positiv test?

Ja vi har fem inseminasjoner bak oss og to ivf forsøk. Venter på å komme igang med nytt forsøk i Trondheim Men reisen er heldigvis ikke like lang for alle som den har vært for oss Hvordan går det med dere? Ble det en positiv test?

Får håpe neste forsøk går bedre for dere! Hvor i trondheim skal dere?
Vi er i gang med andre forsøk. Første ble desverre negativ. Var ganske forberedt på at det kom til å skje. Fruen ble litt mer skuffet da hun var litt mere sikker på at forsøket skulle gå bra. :)

Lesbiske prøvere her også:)

5 tidligere inseminasjonsforsøk på Stork i Danmark.
Ble gravid på 5. Forsøket men hadde en MA nå på lørdag :(Så da må vi prøve på nytt. :)

Så leit at første forsøk ikke gikk, Regnbuefrue.
Det første forsøket ble det ikke klaff for oss heller :shifty: så prøver igjen neste måned.

Jeg tenker at det er mange grunner til at det ikke går med en gang. Kanskje kroppen ikke slapp egget, eller at det var dårlig timing med inseminasjonen (frossen sæd lever jo mye kortere enn fersk) , kanskje det ble befruktet av to sædceller på en gang og ble derfor ikke levedyktig, kanskje det delte seg feil, eller hadde kromosomavvik. Det er så leit når det ikke går, spesielt når man må bruke mye penger hvert forsøk :wtf: vet familiene deres at dere prøver?

Så leit at første forsøk ikke gikk, Regnbuefrue.
Det første forsøket ble det ikke klaff for oss heller :shifty: så prøver igjen neste måned.

Jeg tenker at det er mange grunner til at det ikke går med en gang. Kanskje kroppen ikke slapp egget, eller at det var dårlig timing med inseminasjonen (frossen sæd lever jo mye kortere enn fersk) , kanskje det ble befruktet av to sædceller på en gang og ble derfor ikke levedyktig, kanskje det delte seg feil, eller hadde kromosomavvik. Det er så leit når det ikke går, spesielt når man må bruke mye penger hvert forsøk :wtf: vet familiene deres at dere prøver?

Ja det er det. Hetrofile par kan jo bruke tid de også.
Ja vi er åpen om det til familiene våre:) enn dere?

Ja det er det. Hetrofile par kan jo bruke tid de også.
Ja vi er åpen om det til familiene våre:) enn dere?

Vi er ikke åpen om det.. eller, de vet at vi vil ha barn en dag, men ikke at vi aktivt prøver på det NÅ ;) tror det ville skape et mer press og forventninger om å lykkes med forsøk relativt fort føler jeg, og det kan stresse meg...(selv om det bare er familie som vil det beste for oss uansett :joyful:)

Liten oppdatering fra denne kanten :)
6e643c5eff0580a849e47731487a47d6.jpg

Back
Topp