Lesbisk eller homofil

kathrine80

Glad i forumet
Noen som har lesbiske eller homofile venner?
Jeg har ei venninne som har kommet ut at av slapet nå, må si jeg takler det dårlig.
vet ikke hvorfor...

hadde nok vært vanskelig om noen av vennene kom ut av skapet, men skulle blitt vant med det!=)
gikk i klasse med en som var home,knall kar det.. søstra til x min var lesbisk,hadde ikke noe problem med det

Hvorfor det?? De er vel ikke noen annerledes av den grunn???

Har ingen venner som er det som jeg vet om, men har en bror som er det! Og han er jo fortsatt den samme!!

nei, ingen som jeg er med, men broren til barndomsvenninen min er homofil, jeg digger fyren[:D]

Hva er problemet med at hun forelsker seg i jenter? hun er jo samme person som hun alltid har vært

Har ingen nære venner som er det, men ei venninne jeg treffer sporadisk! Vant til det nå, men var rart og uvant i begynnelsen!
Skjønner godt du synes det er rart. Det har ikke nødvendigvis noe med negative holdninger overfor homofile å gjøre!

Jeg har ingen i nærmeste omgangskrets som er ute av skapet. Det hadde såklart vært litt rart å venne seg til tanken dersom en nær venninne eller kompis kom ut av skapet, men personen ville jo fortsatt vært den samme gamle!

En kompis på fotballaget til mannen min er homofil, og han kan du ikke merke det på. Han er like macho og tøff på banen som de andre gutta. Og ingen på laget behandler han annerledes bare fordi han er homofil.

Kjenner både lesbiske og homofile og dei er alle fantastiske mennesker!!!

Hadde ingen problem med å takle det når dei kom ut av "skapet"

Er den same personen som dei var før dei kom ut

Har kjent mange lesbiske (gjennom fotballen), ei som jeg var en del med, var romvenninne med henne på treningsleirer - og de er akkurat som andre mennesker. Ei er gift med en annen dame og de har to barn - kjempe herlige begge to. Akkurat som det finnes kjekke folk men også rasshøl som er hetero, er det akkurat likt med homofile folk. De er som alle andre, de kan bare få følelser for noen av det samme kjønn. Også viktig å merke seg at selv om noen er lesbisk/homofil, så betyr ikke det at de liker alle av samme kjønn, de kan ha venner av samme kjønn også uten å i det hele tatt tenke i den retningen [;)]

Så dere på 3 bryllup i går, på det lesbiske paret?
De var jo bare såå herlige, ble helt rørt jeg [:)]

(ikke meningen å kuppe tråden din, Kathrine)

Har både lesbiske, bifile og homofile venner! Ser ikke noe annerledes på dem enn på andre venner.. [:)][:)] En kompis er veldig "tydelig" homofil, han er en av de gøyeste å feste med, har aldri vært borti noen som kan danse Beyonce som ham! Han er bare helt super!!

Min bestevenn kom ut av skapet i fjor.
Da vi var små husker jeg pappa sa han var homo og jeg nekta og forsvarte det.
Fikk vel mine mistanker i tenårene husker jeg.

Det tok litt tid å få "svelget" det, liksom så rart, da falt så mye på plass også.
Takler det kjempe fint, jeg hadde jo ønska meg en homovenn jeg og[:)] Hørt så mye bra om det å ha homo venner[8D]
Min bestevenn er homo og jeg kan ikke dumpe han pgr. det[:)]

Kjenner ikke til noen lesbiske, heller flere bi.[;)] Supre folk[;)]

Var vel homofob for noen år siden, men jeg har vokst opp jeg også.

jeg har noen få som er homofile men ikke veldig nære venner men jeg er bifil sjøl.
og syns ikke det forandre personen fordet da, akkurat samme person du har kjent hele tiden [:)]

Har lesbiske og homofile både blant venner og familie.
De er som alle andre, kanskje litt bedre faktisk, når jeg først tenker meg om[:D]

Selv om noen er lesbiske, så betyr ikke det at de liker ALLE jenter[:D]
Hvis det er det du frykter[;)]

jeg har ei svigerinne som er lesbisk og har i tillegg hatt flere lesbiske og homofile venner oppgjennom årene. og de er noen utrolige mennesker alle sammen. de tør å være seg selv 100%, og de er stolte av legningen sin.

tenk så grusomt å leve med å skjule hvem de egentlig er bare fordi de er redd for hva venner og familie vil synes.

sier det samme som hun over meg....selv om hun er lesbisk så trenger ikke det bety at hun ser annerledes på deg nå som hun gjorde før. regner med du ikke "liker" alle guttene du kjenner:) ?

ORIGINAL: Kanutten80

De er som alle andre, kanskje litt bedre faktisk, når jeg først tenker meg om[:D]

Veldig godt poeng, akkurat som at vi ikke nødvendigvis liker ALLE gutter [:)]

ORIGINAL: Smulan*

ORIGINAL: Kanutten80

Veldig godt poeng, akkurat som at vi ikke nødvendigvis liker ALLE gutter [:)]

jeppsi pepsi

Jeg har alltid ønsket meg en homofil venn, for jeg er så misunnelig på venninen min som har den kuleste broren[:D]

no problemo - de er som andre mennesker de òg [;)]

Kjenner noen som er det, og er helt greit for meg! [:)]
Tenker egentlig ikke over det særlig mye, de er jo helt normale [:)]

bestekompisen min er homofil,
han "kom ut av skapet" for 2år siden...kan ikke si jeg ble særlig sjokka, hehe [:D]

syns d er helt AWESOME jeg[:D]
endelig kan han være den han egentlig er....

(så lenge han holder intime detaljer for seg selv..hehe)

Back
Topp