Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
kjente jeg fikk helt vondt inni meg når jeg så den vogna på bildet, er vel ingen som gjør sånt!?!?!Rekekreke skrev:
Når jeg tenker teppe over vogna, tenker jeg at det ligger løst over på den siden det er sol eller noe for å dekke til, men ikke at man tuller inn hele åpningen!?!?!
Jeg har aldri sett problemet med teppe over, men det er fordi jeg tok det forgitt at foreldre hadde vett nok til å ikke sperre for luft, og ikke dekke hele åpningen...
maltesers skrev:
kjente jeg fikk helt vondt inni meg når jeg så den vogna på bildet, er vel ingen som gjør sånt!?!?!Rekekreke skrev:
Når jeg tenker teppe over vogna, tenker jeg at det ligger løst over på den siden det er sol eller noe for å dekke til, men ikke at man tuller inn hele åpningen!?!?!
Jeg har aldri sett problemet med teppe over, men det er fordi jeg tok det forgitt at foreldre hadde vett nok til å ikke sperre for luft, og ikke dekke hele åpningen...
Har også sett maaaaange som gjør det!!
For å være helt ærlig, så har jeg sett så mange slike vogner at jeg da jeg ventet mitt første barn trodde det skulle være slik. Jeg hadde egentlig aldri tenkt over saken før jeg leste om det på en eller annen nettside og et lys gikk opp for meg. Jeg hadde jo aldri tidligere hatt bruk for den kunnskapen. Heldigvis fant jeg det ut før babyen kom til verden, for etterpå var jeg så langt inne i ammetåka at evnen til logisk tenking var godt svekket.Løvesnuppa skrev: