Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Les høyt for treåingen og han blir smartere enn gjennomsnittet
N også[:)] Tror vi bare dne siste uken har lest Jungleboken 100 ganger. Kan jo ikke variere mellom bøkene vi leser nemlig. SÅ N forteller meg hva som skjer før vi leser videre.
Og da særlig i boken om "Trampe"[X(] Den boken lå nemlig hos mamma først men hun ble så lei av å lese den så hun sendte den med N til odemor så de kunne lese den. Men for noen uker siden fikk jeg den med hjem fra oldemor for å lese den. Og jeg skjønner hvorfor fordi N skal lse den tusenvis av ganger også, og kan hele boken utenatt. Så nå er vi lei den alle mann uenom han lille som har hørt den oftest[&:][:D]
Huff, jeg blir sprø av å lese om alt en må gjøre for at det skal bli folk av ungene mine!!
Forøvrig leser vi (selvsagt) daglig, og det har vi gjort siden ungene var født nesten. Ikke primært for at de skal bli smarte, men for at det er koselig og gir et fint samspill oss mellom. [:)][:)]