Les du for barnet ditt?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
Ja, vi leser hver dag.

Vi leser blant annet Gullhår og de tre bjørnene, bukkene bruse, Simon, Karsten og Petra, Rødhette, Tassen osv

Vi har ganske mange bøker da ungene elsker å lese

Leser det han kommer med av bøker, men han har bare tid til å bla veldig fort gjennom boken, kanskje se på én side og deretter må han hente en ny bok. Snart 2 år.

Jeg og eldste leser Gutta i trehuset bøkene sammen, og toåringen leser vi for tiden mest om Thomastoget eller Lynet McQueen for. Han er ikke så interessert i å sitte lenge i ro enda, men kan sitte i små perioder med korte historier :-)

Vi leser for vesla hver kveld. En og annen gang om dagen.
Lillebror har ikke tid til sånt :P

Har prøvd men han var mer interessert i å bla og rive i sidene så venter litt til:-)

Ja, leser så og si hver kveld for 6 åringen.
Han velger bøker. Mye forskjellig. babypekebøker, dyreleksikon, juniorleksikon, om vulkaner, om dinosaurer, bøker med rim og regler, kaptein supertruse. Osv.

Eldste leser selv.... Minste er for liten enda så nei :(

Snuppa har ikke helt tid til å bli lest for enda, men vi ser mye i bøkene og snakker om bildene da :-) Hun elsker bøker! Er 19 mnd.

Nå for tiden leser vi gode gamle eventyr :D guttene elsker pannekaka :P

Hver dag :) Leser "Den lille kaninen som så gjerne ville sove" til kvelden og Postmann Pat :)

Mester stort sett hver dag:)
Karsten og Petra, kaptein sabeltann, de gode gamle eventyrene, Disney-bøker og ellers det han velger av bøker:)

Gubben leser for barnet jeg synger;P

Jentungen elsker Emma bøkene. Poden er begynt å lese Donald og lignende selv nå.

I blant. Vi leser nå "gutta i det enorme trehuset med 39 etasjer" :p

Ja hver kveld.

Minste leser vi tassen bøker for.

Eldste har jeg lest dagen da farvestiftene streiket, nå HVER kveld i tre!!!!!uker. Han ler like mye hver gang vi kommer til gul og oransje som krangler:)

Eg les noko for dattera mi, men ikkje så mykje enda, ho er litt lita.

Back
Topp