*LER* Stygge eller stilige?

Vand

Forumet er livet
Har ett par støvletter som jeg ALDRI har brukt!!!! jeg har faktisk brukt 2 år på å spekulere i om de er stygge eller stilige, og blir aldri enig med meg selv[8D] ERGO, de er totalt ubrukte[8D]

så, stygg eller stilig?[:D]

Sorry Vand - jeg synes ikke dem var fine [:-] Hvite sko sånn ekke helt min greie .. sorry, føler meg slem jeg!

ORIGINAL: KathMor

Sorry Vand - jeg synes ikke dem var fine [:-] Hvite sko sånn ekke helt min greie .. sorry, føler meg slem jeg!

HAHAHAH! Du er IKKE slem! Det er jo derfor de aldri har blitt brukt! [:D][:D][:D]

Jeg heller nok mest dit jah................[8D] mot søpla! [8D]

Stemte annet jeg...kunne glatt brukt dem på et Miami Vice party[8D][8D] fikk litt skai sofa feeling......

Var ikke helt min smak heller. [:o] Men må ikke kaste dem, kan jo brukes til utkledning og alt [:D]

ORIGINAL: Buble

Stemte annet jeg...kunne glatt brukt dem på et Miami Vice party[8D][8D] fikk litt skai sofa feeling......

spare de og ha miami vice party-tema på års dagen!??!! [8D][8D]

hmmm, jeg hadde noen som lignet... i 2005[:D] da var spisse tupper mer in... men jeg foretrekker litt rundere tupper nå.. [:D][;)]

ORIGINAL: tosmågull*

hmmm, jeg hadde noen som lignet... i 2005[:D] da var spisse tupper mer in... men jeg foretrekker litt rundere tupper nå.. [:D][;)]

jeg har sko med begge deler, gir faen i hva som er in eller ikke[8D] Disse ble kjøpt for 2 år siden, impulskjøp....... Hahahha! [8D]

ORIGINAL: JulieAndora

Var ikke helt min smak heller. [:o] Men må ikke kaste dem, kan jo brukes til utkledning og alt [:D]

Back
Topp