Ler meg ihjel!

tonjecathrine

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Septembergull'17
Hahahhahah dere vet that awkward moment når du tror noen er gravid og gratulerer dem, men så er dem ikke gravide likevel?
Idag når vi skulle på kino så går vi i luken og skal kjøpe billetter. Hun dama ser på meg å spør om vi vil sitte midt på eller litt ut mot siden ifall det skjer noe? Ja sier jeg, det kan jo være greit.
Åsså hun der kinodama bare "Vet dere, herregud en gang så var det jeg bomma ILLE, det var to damær her som skulle på kino, så jeg tilbydde dem samma plass som dere nå og sa at de måtte komme på babykinoen vår når tiden var inne og ta med seg pappane. Også bare rettær dem damene seg opp og spør hva i helvette jeg menær, for dem var jo ikke gravide! Åh hælle, dem var ikke gravide, dem var bare to siste tjukkasær!! Og jeg rodde på vet dere, prøvde å forelså pensjonistkino og alt, men var jo helt utte å kjørte vettu! Ikkenok med at jeg kalte dem tjukke indirekte, så kalte jeg døm gamle også!"
Herregud mannen og jeg lo så vi grein i en halvtime etterpå! Snakk om å by på seg selv ass, dama lo sånn at det var like før ho stupa ut av kinoboksen sin xD hahahahhahahah jeg ler enda!

Hahaha så herlig! Tror jeg hadde dæva litt av latter selv om jeg hadde blitt servert en slik historie-spesielt på den dialekta der :P Husker ikke om det er særp, fredrikstad el halden du bor i, men mine familiegener stammer fra fredrikstad, så plutselig kommer det noen småord fra dialekta :P hehe!

Hahaha så herlig! Tror jeg hadde dæva litt av latter selv om jeg hadde blitt servert en slik historie-spesielt på den dialekta der :P Husker ikke om det er særp, fredrikstad el halden du bor i, men mine familiegener stammer fra fredrikstad, så plutselig kommer det noen småord fra dialekta :P hehe!

Bor i Fræksta vett ;-) Ille braaa!

Merker jeg savner østfold! Utflyttet til rogaland i 1år nå :/
Herlig å se noen skrive på dialekt hehehe :) selv om jeg ikke har bred dialekt siden jeg er fra i.ø :p
men morsom historie :)

Hahahahahahahaha!!!! :D

Merker jeg savner østfold! Utflyttet til rogaland i 1år nå :/
Herlig å se noen skrive på dialekt hehehe :) selv om jeg ikke har bred dialekt siden jeg er fra i.ø :p
men morsom historie :)

Snakker sjæl kav nordnorsk (med alle dens finesser og sleivuttrykk), men elsker dialekta her nede! Ler meg ihjæl annahverdag av alt det rare døm lirer av seg xD

Back
Topp