*ler* flekker i sengen:-)

øyensten

Flørter med forumet
Det begynte ca. i uke 20.
Det er godt å vite at ting fungerer, for i flere uker nå har puppene begynt å produsere litt melk+blank veske:-)
For litt over en uke siden la jeg merke til at det var 2 fuktige flekker i sengen, ettersom de var der som puppene mine hadde vært var det lett å finne grunnen:-) Jeg greier ikke å ligge på magen lenge, føler jeg klemmer babyen.. så det blir å ligge på ryggen eller sidene..  Så nå blir det vel til å ligge med en ammebh med ammeinnlegg, ivrige kropp jeg har:-)

Hehe, har det samme problemet selv, men godt å vite at vi har noen "ivrige" brøst, hehe :) Klarer ikke å ligge med BH på natta da, men på dagen er det full pakke med innlegg. Må gå til innkjøp av ullinnlegg også nå, så ikke di 2 "store" fryser til is.. AU!

Jo takk, flekker i sengen har jeg hatt et par uker nå.. Første natta det skjedde, våkna jeg helt i ørska og kunne jeg ikke begripe hva flekken kom av. Trodde jeg hadde sikla eller svetta eller noe :p Men det er nok bare puppene som begynner tidlig med jobben sin ;)

Ikke kommet så langt hos meg enda ;) Men ammet 1 år med begge de andre, så regner med systemet funker denne gangen og :)

Har ikke kommet med meg heller ? Trodde ikke man fikk melk før barnet kom ut ? Er det ikke det som aktiviserer melka på en måte ?? 

Har ikke begynt her heller, begynte ved fødselen her med førstemann. Men kommer det så ligger jeg til vanlig i sånn ammesinglet fra hm så da blir det ikke no bh-problem her

Ikke noe melk her enda, men ammet i 19 mnd med snuppa, så håper å få til amminga nå også. Billig og praktisk, hehe.

Uff, så kjedelig at dere har begynt å lekke allerede nå. Jeg fikk ikke melk før etter jeg hadde født forrige gang, men husker jeg var så lei av den lekkingen om natten. Måtte ligge med ammebh om natta, og det er ikke behagelig i lengden.

Huff. Jeg passerte uke 28 i dag, og når jeg våknet i dag morres. Kjente jeg at t-skjorta mi var litt våt. "Ånai" tenkte jeg.. Så har begynt å lekke litt her også :( :P

hihi, alltid like digg å våkne opp i en dam av klissete råmelk!

Uff, det er kjedelig allerede nå :)

Fikk ikke melk før etter fødselen sist, så regner ikke med det kommer før denne gangern heller. Men det var på plass nesten på minuttet etter fødselen da :)

Synes ikke det var grunn for å ligge med bh om natta i ammeperioden heller, brukte litt tettsittende singlet med ammeinnlegg løse inni og de holdt seg som regel på plass :)

Det har ikke skjedd hver natt her, men innimellom so våkner jeg med en våt arm eller noe. For ett par netter siden sa mannen han hadde lurt på hvorfor armen hans var så våt og, så han har visst fått merke det han og :P hehe... Men er ikke så ille at jeg har på bh eller noe om natta da.. Virker som det skjer mest hvis puppene(e) kommer litt i "klem" på en måte :) Så lenge det ikke blir no værre enn detta so skal jeg klare meg helt fint fram til fødselen :)

Back
Topp