Ler barna deres??

SnoopyCat

Glad i forumet
Ler barna deres nå!? Å når ler de? Dina har enda ikke begynt å le, føler det er bare hun som ikke har begynt??![&:]

ja,Mathias ler [:D] han ler hvis vi kiler han, av og til når vi tar av bodyen ([:D]), når vi leker med han og tuller [:)] latteren hans er den fineste jeg vet om [:)]

Emma ler. Hun ler når vi kiler henne,tar av bodyen og blåser henne i nakken[:D]

Julian ler godt, det har eksplodert nå i det siste. Han ler når vi tuller med han, sier forskjellige rim og regler og når vi heiser han opp i lufta...(det kiler nok i magen)

kristian ler masse... spesielt når han og pappa leker...

kaja ler endel men hon smiler mest (ler uten lyd)[:)]

Hmm..bare min lille frøken som ikke har begynt å le enda da...Men smiler mye da...så kåmmer vel snart!:) gleder meg[:)]

Amaya ler, mest om vi blåser henne på magen når vi skifter bleie på henne. Men hun er ikke sånn som ler hele tiden. Mest bare titter hun på oss med en alvorlig mine og tenker - herregud a' men'sker... så teite dere er!

Småen har ledd i et par mnd. tror jeg. Begynte å le når vi kilte ham på magen og sånn. Nå ler han også av 'morsomme ting', som typisk titt-tei-leken, når mamma kysser han på annethvert kinn full fart mange ganger etter hverandre, når han klarer å holde fast en vaskeklut med beina... Ja, mye rart egentlig. Babylatter er herlig da!
Bare gled deg - den kommer nok straks! [:D]

Ja han skrattler når vi tuller med han. Prøv å løfte barnet ditt over hodet og ta  han sakte ned så magen berører hodet ditt...også rister du på hodet. Eller rist på hodet mens munnen din berører magen hans. Eller har du kanskje prøvd det???

Sorry....HUN! Jeg er så vant med HAN.....[;)]

her er nok d meste prøvd ja!men kommer sikkert..ho smiler dagen lang, så kan vel ikke klage!jeg får vente i spenning..vil vel bare sette mammaen på pinebenken[:D]

Kristian har begynt å le på eget initiativ nå, når han vil ha oppmerksomhet spesielt!

Her flir han når e kiler han på magen og tuller med han..Og leker borte bø...Så hærli me babylatter...
Blir heilt varm inni me når han flir, førr deinn lattern e så go!!!!

Alexande ler høyt når vi løfter han opp og han flyr eller hvis jeg kysser han i nakken

gutta mi begynte å le da han var 3.5 .nå ler han masse spesiel når jeg prater med han. ler så høyt det er så morsomt han begynte å smile da han var 2 månter da!!

Noah ler ganske ofte egentlig.. Trenger ikke å gjøre noe spesiellt for at han skal le -det holder med at jeg kan se på han å smile eller sende slengkyss til han [:D] er en skikkelig god følelse [:D]

Alva ler masse[:)] Når vi kiler henne, når vi nusser i nakken,
når vi "kaster" henne opp i lufta.. Men den morsomste i
verden er storesøster! Nesten uansett hva Aurora gjør så
ler Alva[:D] Hode-skulder-kne-og-tå er en stor slager![:D][:D]

Back
Topp