* Ler av meg selv *

Karmey

Glad i forumet
Fikk lyst å vise frem mitt kveldstidsfordriv....Tror nemlig jeg har blitt besatt av å lage tøfler til lille bølla [8|]..... I alle farger og fasonger!

Flere som lager tøfler?? Bilder, bilder !!! [:D]

Flinka

så herlige de var!! [:)]

Takk... Søtinger......[:D] er vel ikke det første baby trenger når h*n kommer, men skal vel tidlig krøkes [8D]

Så fine de var [:D] Sånne converse tøffler har jeg og til lillegutten min... kusina mi lagde de til meg :)

Jeg maler ikveld jeg... nå orker ikke kroppen mer så nå ska jeg legge meg [;)] hihi...

oppskrifter? spes på de i midten?[:)] *smile pent*

så kule ! Du hakke lyst å lage på bestilling a ?

ORIGINAL: Pompi

Så fine de var[:D]

ORIGINAL: Pompi

Så fine de var[:D]

Stilige!!  oppskrift?  *smile*

åh... så søte de er! :) Flink du! [:D]

ORIGINAL: Læidy Bla Bla

oppskrifter? spes på de i midten?[:)] *smile pent*

ehm.... Har bare oppskrift på Converse tøfflene... de andre har jeg bare laget sånn ca på måfå.... [8D]

Men på de lilla har jeg bare heklet såler og så fortsatt oppover [:D]

tar gjerne converse og jeg asså, de var skikkelig fine[:D] flinkis er du!

ORIGINAL: Opsideisi

så kule ! Du hakke lyst å lage på bestilling a ?

Haha.... De ser nok finere ut på bildet enn i virkeligheten! tror ikke jeg skal begynne å hekle til andre.... blir ikke 2 like for å si det sånn... Litt forskjellig str. på dem og [:D][8D]

MissJulie og Læidy Bla Bla : Her er linken til Conversene.... http://midtbosy.blogspot.com/ Trodde den var gratis, men fant den bare til salgs... Men kanskje dere finner gratisversjonen et sted... jeg fant den ikke igjen [&:] hm....

Så flink du er [:D][:D][:D]

De var veldig søte [:D]

Nammen Karmey! Nice shoes! [:D]

Stiiiiiliiiig!! [:D][:D] Føler jaggu det er på tide jeg avanserer litt, men skrekken sitter godt i fingra gitt [8|][X(]

Back
Topp