Leppestift trengst :)

Zera

Forumet er livet
Dere som bruker leppestift med farge.. Hva gjør dere for å få leppestiften til å sitte lenger en 5 min? Blir veldig glad for alle tips og råd :)

Følger med på denne!! 

Dytter opp... Har hørt å peele leppene først skal hjelpe :)

Peeling, bittelitt pudder under, og "mellom" to lag, og et lag med gloss oppå om jeg vil ha ekstra glans

Takker :)

Peeling, primer av noe slag (pudder f.eks.), Nude lipliner rundt leppene, et lag med leppestift, bite av på et stykke papir, så et nytt lag med leppestift. 

Jo mattere/tørrere leppestift jo lenger sitter den. Er den glossy må man belage seg på å freshe opp i ny og ne;)

Får sånn "2 delt leppestift" Først farege, så den hvite/gjennomsiktige over eller motsatt
(leenge siden jeg har sett/bukt sånn)

De funker kjempe bra!! bra fukt i den hvite/gjennomsiktige delen, fargen sitter lenge også :) og trur ikke den smitter heller (på glass ol)

Jeg fikk en av søsteren min i merket Dior, tok den på kvelden før vi skulle ut. Dagen etter sto jeg opp, gikk i dusjen og dro ut uten å sminke meg. Møtte på søsteren min og hun sa "ser du likte leppestiften siden du bruker den idag også". Ehhh nei, den satt på fra kvelden før. Selv etter tannpuss og dusj! Den er en favoritt hos meg hvertfall!

Back
Topp