lepper

EdonaBigMama

Forumet er livet
jeg har så jævla tørre lepper! har prøvd å dra over med myk tannbørste, da ender jeg opp med å blø bare. bruker lipsyl men hjelper ingenting. det er så stygt! noen som vet hva jeg bør gjøre? sitter her med zinksalve på leppene nå da, får håpe det hjelper over natta

Lag skrubb med honning og sukker, og smør på et supertjukt lag med sånn lypsyl fra tube på natta! (Den hvite med rød kork..)

Purelan! [;)]

hva er purelan?

I alle fall ikke Lypsyl. den inneholder vann, som tørker ut leppene mer enn den gir fuktighet. Prøve Eight hour cram fra Elizabeth Arden hvis du har den hjemme.

Sink? du kommer til å bli ti ganger verre! Sink har uttørrende effekt. Honning funker. Vaselin også. Eos lip balm er også god. 

Blistex!!! Er avhengig.. Den svir litt når du tar den på veldig såre lepper, men den hjelper veldig fort. Har brukt den på Isa når hun har blitt sår etter sutte...og da er hun helt rød og veldig hissig rundt munnen..smører på på kvelden og da er det ofte stor bedring på morgenen..Anbefales! (fås forresten kjøpt på apotek og i noen dagligvareburikker...samt vita og lignende butikker)

Back
Topp