Leppepomade

• Trådstarter Trådstarter Liny
  • Opprettet Opprettet
L

Liny

Guest
Hvilken bruker du? Noen som er bra når man har kronisk munnsår?

Jeg elsker burts bees og body shop sine, har en lipsyl overalt (badet, soverommet, bilen, jobben, alle jakkelommer, veska...). Men nå for tiden går det i purelan. Liker stift bedre, slipper å få noe på fingrene, men den er veldig god på leppene, og når jeg ikke trenger å smøre på brystvortene, så må jeg jo bruke opp den dyre varen :p

Jeg digger EOS sin leppebalsam :)

jeg bruker blistex medipluss fra apoteket. har en sånn overalt! elsker den! og den eneste som ikke gjør leppene enda mer tørr, som noen andre jeg har brukt har gjort.

Blistex er det eneste som funker her :)

Et tips mot munnsår kan være å bytte tannkrem :) jenta mi hadde det hele tida, og bytta til zendium etter råd fra tånnlegen. Nå har hun det nesten aldri :D (ikke alle som tåler såpestoffene i de andre tannkremene)

Blistex er det eneste som funker her :)

Et tips mot munnsår kan være å bytte tannkrem :) jenta mi hadde det hele tida, og bytta til zendium etter råd fra tånnlegen. Nå har hun det nesten aldri :D (ikke alle som tåler såpestoffene i de andre tannkremene)

Jeg bruker også kun zendium, den som er grønn (emaljeprotect eller noe, hjelper mot isinga mi). Og mannen har nylig begynt han også, da tannlegen anbrfalte det etter at han var der med tannpine og betennelser.

Life (helsekost) sin er veldig god mot ekstremt tørre lepper. Vet ikke hvordan den er mot munnsår.

Trofodermin?! Hehehhehe

Men bruker aldri leppepomade jeg, om jeg er tørr på leppene i perioder tar jeg på Elizabeth Arden 8 hour creme morgen og kveld og trenger ikke mer. Det er en feeeeet vidunderkrem, ingen leppepomade.

Trofodermin?! Hehehhehe

Men bruker aldri leppepomade jeg, om jeg er tørr på leppene i perioder tar jeg på Elizabeth Arden 8 hour creme morgen og kveld og trenger ikke mer. Det er en feeeeet vidunderkrem, ingen leppepomade.

Den bruker jeg også. Bruker ikke noe på leppene ellers,

Bruker EOS, m en savner menhholatium sin som jeg brukte før, fordi den er den eneste jeg har brukt som ikke gjør at man må bruke mer av den..

følger denne :)

Back
Topp