Leos lekeland for ettåring? Evt. forslag

Thers

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Mailykke 2018
Hvordan er Leos lekeland for en ettåring? Nevøen fyller år, og vurderer gavekort da jeg ikke aner hva han trenger! Han har alle disse store tingene, og kan gå. Han har fått gode sko, har sykkel og lekebiler i fleng. Klær har han i drøss, og bestemoren ga han alt han trenger til oppstarten i barnehagen... Hjelp! :P

Min likte lekeland godt fra han var 1 år. Kosa seg veldig mye. Veldig glad i de små ballene :p:D
Veldog gøy å skli, og masse fine ting å se og utforske. Populært her hvertfall :)

Min likte lekeland godt fra han var 1 år. Kosa seg veldig mye. Veldig glad i de små ballene :p:D
Veldog gøy å skli, og masse fine ting å se og utforske. Populært her hvertfall :)
Det liker vi å høre! :) Hvordan er mat og priser osv der? Da vurderer jeg sterkt å gjøre det slik! Da kan han jo leke masse! :)

Det liker vi å høre! :) Hvordan er mat og priser osv der? Da vurderer jeg sterkt å gjøre det slik! Da kan han jo leke masse! :)
Her har vi både Leos lekeland og eventyrfabrikken og begge to har et helt greit utvalg av mat, en god del sunne retter og de vanlige pølser, pommes frites og burgere. Synes ikke prisene er så ille heller.
Gutten vår fikk klippekort til jul når han var 18 måneder og det har vi hvert superfornøyd med :)

Her har vi både Leos lekeland og eventyrfabrikken og begge to har et helt greit utvalg av mat, en god del sunne retter og de vanlige pølser, pommes frites og burgere. Synes ikke prisene er så ille heller.
Gutten vår fikk klippekort til jul når han var 18 måneder og det har vi hvert superfornøyd med :)
Eventyrfabrikken har jeg ikke sjekket. Hvordan er lekene der, og hvilket har best aktiviteter for en ettåringer tror du? :)
Tusen takk for informativt svar! :)

Eventyrfabrikken har jeg ikke sjekket. Hvordan er lekene der, og hvilket har best aktiviteter for en ettåringer tror du? :)
Tusen takk for informativt svar! :)
Vi liker eventyrfabrikken best da det har mye større lekeområde for de små. Her har de to områder, hvor et har flere små hus man kan gå inn med masse forskjellige lys, musikk og ting å ta og føle på. Er også en god del større en Leos.
Er små sklier og ballbinge på begge steder.
Men jeg vil tro at det er forskjeller på innhold fra sted til sted, vi bor i Østfold :)

Min liker leos :)

Min likte seg godt på Leos når han var nesten 1,5. :) Tror det er kjekkest på lekeland når de har lært å gå. :)

Hvordan er Leos lekeland for en ettåring? Nevøen fyller år, og vurderer gavekort da jeg ikke aner hva han trenger! Han har alle disse store tingene, og kan gå. Han har fått gode sko, har sykkel og lekebiler i fleng. Klær har han i drøss, og bestemoren ga han alt han trenger til oppstarten i barnehagen... Hjelp! :p
Sønnen min likte det godt som ettåring :)
En fin gave synes jeg :)

Flere gode forslag her :)
Synes eventyr fabrikken hørtes så flott ut. Skulle hatt det her!
Ble så snytt når jeg så hvor lite som finnes for 1-2 åringer i leos lekeland.
Flere store barn tar jo over i ballbingen, trampolinen, og området deres generelt og springer de små ned med brutal lek
:( Flere barn springer uten noen som følger med på hva dem faktisk gjør...
Var i Leos Lekeland på lørdag ...

Begge mine elsket lekeland fra før de var året. Men det er greit at gjeldene lekeland har en egen "småbarnsavd" med litt mer tilpassede "klatretrinn", ballbinge ol og ikke bare kjempestore sklier.

Badeland hadde jeg faktisk ikke tenkt på! :) Det er nok veldig gøy! Han elsket babysvømmingen! Takk! :D

I det badelandet som er nærmest oss, er barn under 2 år gratis uansett, men dette kan jo varierer fra sted til sted selvfølgelig... :-)

Back
Topp