Leon er vanskelig og grinete....

*Christy*

Elsker forumet
Er helt utslitt jeg nå.... De siste dagene har Leon vært skikkelig sutrete. Vil ikke bli lagt ned noen steder, men skal bare bæres. Regner med at det er tenner som er på vei, men de må nå for pokker komme snart.

Han vil ikke sove om kvelden, og vi bruker sikkert 2 timer for å få ham til å sove. Våkner igjen etter litt over 1 time, og slik holder han på resten av natten. Men, dersom jeg ligger ham oppi sengen med meg, så sover han litt over 3 timer før han våkner igjen... Hm.. Slitsomt dette her.

Får høre med hs i morgen på kontrollen. Kanskje hun har noen lure tips...

sånn ed her og.. bler heilt utslitt eg.. kun bæring me han, uansett kor eg legge han ner så bare grine han å han såve maks 30 min... gåen seie du[&:]

Hm... Har trodd at tennene har vært på vei nå i flere mnd.. men dengang ei.

Kanskje det er noe med alderen? Var det ikke Lasog som skrev om sin lille med likt problem og her om dagen?

så i am not alllllooooon, sånn er det her å, blir helt utslitt[X(]

Høres kjent ut det der ja... [&:]

Var det ikke en eller annen som sa at de gjerne var litt sutrete og slitsomme rett før de lærte seg noe nytt også? At de var så fulle av inntrykk og ble så slitne at de bare sutrer..?

Thale er sånn preiodevis hun, noen dager veldig slitsom og kontaktsøkende, neste dag smørblid igjen[8|]
All min sympati går til deg, er lett å bli små-gal på sånne dager[;)]

Back
Topp