Leon eller Lukas???

Soveglad24

Forelsket i forumet
Vi liker egentlig best Lukas, men det er jo så popp. Likevel kjenner vi ingen her i nabolaget som heter det, kjenner faktisk ingen med det navnet...

Leon har vi lenge snakket om, men nå er jo det like populært som Lukas nesten... Så det blir vel ingen forskjell??

Hva mener dere??

Jeg likte Lukas best.

Jeg får en slags negativ følelse når jeg tenker på Leon. Ser for meg en tjukk mann med bart..haha:) Men sånn er det vel med de fleste navn, man forbinder det med noe. 

Absolutt Lukas. Dessuten trenger du ikke bare ha Lukas, går jo an med et mellomnavn slik at navnet blir spesielt:)

Jeg synes begge navna er kjempe fine.. så klarer ikke velge en av di emoticon

Vet om et tvillingpar som heter Lucas og Leon :)

Qü$× skrev:
Jeg får en slags negativ følelse når jeg tenker på Leon. Ser for meg en tjukk mann med bart..haha:) Men sånn er det vel med de fleste navn, man forbinder det med noe. 

Absolutt Lukas. Dessuten trenger du ikke bare ha Lukas, går jo an med et mellomnavn slik at navnet blir spesielt:)

emoticon

Min lille gutt heter Leonemoticon
Han er liten, langt fra tykk, og har ingen bart enda :p

Leon betyr Løve, noe som passet min gutt ypperlig!emoticon

Leon Lukas Matheo foreslår jeg

emoticon

Nei, fra spøk til revolver. Lukas, liker ikke Leon!!

Vanskelig...jeg liker begge de navnene kjempegodt. Leon tenkte vi faktisk  på selv, eller jeg gjorde, vet ikke om faren var helt enig :) Så jeg stemmer for Leon :)

Jeg ville valgt etter jeg hadde sett ungen jeg, da får man stort sett en følelse av hva som passer best ;-)

Lukas..!!!emoticon  Liker ikke Leon jeg..

Jeg ville valgt Leon...Nydelig fint :)

Lukas syns jeg er finest av de to, er ikke så fan av Leon.
Men hva med Liam, det syns jeg er veldig fint(sånn hvis jeg kan komme med et annet forslag) :-P

*UtspyttaLaban* skrev:
Qü$× skrev:

emoticon

Min lille gutt heter Leonemoticon
Han er liten, langt fra tykk, og har ingen bart enda :p

Leon betyr Løve, noe som passet min gutt ypperlig!emoticon

ooooops.. *lister meg forsiktig ut av salaten*emoticon

Men jeg kjenner en annen som heter Leon, og han er som jeg beskrev , hehe. Og sånn er det jo bareemoticon

Hvis dere liker Lukas best, så tar dere Lukas! Kjempefint navn:)

jea1984 skrev:
Jeg ville valgt etter jeg hadde sett ungen jeg, da får man stort sett en følelse av hva som passer best ;-)

Signerer! :-)

Kjempefine navn begge 2. Det blir ikke feil uansett hva dere velger:)

Jeg synes ikke det gjør noe om navn er populære eller ikke. Velg det dere liker best!

Back
Topp