Leoh 1 uke gammel :D

Anita87

Fulltidsmamma
Oktobermirakler 2013
September 2012
Herlige gutten min er 1 uke idag:p
Han har allerede smilt når jeg har snakket til han (i våken tilstand):eek::D trudde det har litt tidlig?:)

Bilder av mini-mannen min:rolleyes:
(Her smilte han i søvne da:P)
1382371211144.jpg
1382371221399.jpg

Åhh, såå skjønn han er!Er så kjekt når man deler bilder av de små skjønne:love2 Jeg har samme body til Oliver James!:D Så var det matchende snekkerbukse som hang på når jeg kjøpte med liten hund på, tihi:rolleyes:

Søting :-) lille her har også gjort noe som ser ut som smil, men har trodd det bare var grimase, luftsmerter e.l.. men kanskje det var et smil? :-)

Sendt fra mobilen.

Åhh, såå skjønn han er!Er så kjekt når man deler bilder av de små skjønne:love2 Jeg har samme body til Oliver James!:D Så var det matchende snekkerbukse som hang på når jeg kjøpte med liten hund på, tihi:rolleyes:

Hehe tusen takk :D
da må jeg se etter sånn bukse :P fikk bodyen i gave :P:) heheh.. jeg elsker snekkerbukser, hele dresser, sparkebukser osv.. da sitter lissom klærne der man tar de på :)

Så fint navn gutten deres skal få:rolleyes:;)

Søting :-) lille her har også gjort noe som ser ut som smil, men har trodd det bare var grimase, luftsmerter e.l.. men kanskje det var et smil? :-)

Sendt fra mobilen.

Jeg har trodd det var grimaser, for han begynte med det når han var 4 dager, men idag har han smilt masse.. blir først helt rolig og bare ser på meg mens jeg snakker, så kommer det både halve og hele smil:rolleyes::D *smelt*

De to andre barna mine var 4 og 6 uker ;)

Last edited:
Hehe tusen takk :D
da må jeg se etter sånn bukse :p fikk bodyen i gave :p:) heheh.. jeg elsker snekkerbukser, hele dresser, sparkebukser osv.. da sitter lissom klærne der man tar de på :)

Så fint navn gutten deres skal få:rolleyes:;)

Takk, oppkalling<3<3

Nydelig gutt ♥

Tusen takk :):);)

Nydelig gutt :) Brage har også smilt til oss når han har vært våken. Ofte når vi har tulla litt med han :) første gang når han var 5 dager. Jeg trodde også det var for tidlig. Snuppa smilte ikke før ho var 4 uker tror jeg..

Sent from my iPhone using BV Forum

Nydelig gutt :) Brage har også smilt til oss når han har vært våken. Ofte når vi har tulla litt med han :) første gang når han var 5 dager. Jeg trodde også det var for tidlig. Snuppa smilte ikke før ho var 4 uker tror jeg..

Hehe siden det er flere som har opplevd det samme, så er jeg enda mer sikker på at det er ordentlige smil:D:D Blir noe helt annet når de viser litt glede:D:rolleyes:

Hehe siden det er flere som har opplevd det samme, så er jeg enda mer sikker på at det er ordentlige smil:D:D Blir noe helt annet når de viser litt glede:D:rolleyes:

Ja jeg tror det er smil i hvertfall :) Er så herlig når hele ansiktet lyser opp i et smil :D

Så nyyyyyydelig <3 :)

Her lokkes og lures det hver gang vi er på stellebordet, men ingenting forløpig! Tror storebror var 5 uker.

så herlig da :-) her har det også kommet noe jeg tror er smil, men synes det var så tidlig så har vært usikker. men som jeg sa til mamma så det mer ut som smil enn grimaser for smilte liksom med øynene og hele ansiktet:-)

Ja jeg tror det er smil i hvertfall :) Er så herlig når hele ansiktet lyser opp i et smil :D

Hehe ja, blir noe helt annet :D man smelter jo bort :P:rolleyes:

Back
Topp