Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åhh, såå skjønn han er!Er så kjekt når man deler bilder av de små skjønne Jeg har samme body til Oliver James! Så var det matchende snekkerbukse som hang på når jeg kjøpte med liten hund på, tihi
Søting lille her har også gjort noe som ser ut som smil, men har trodd det bare var grimase, luftsmerter e.l.. men kanskje det var et smil?
Sendt fra mobilen.
Åååå sååå skjønn
Sent from my iPhone using BV Forum
For en skjønning
Hehe tusen takk
da må jeg se etter sånn bukse fikk bodyen i gave heheh.. jeg elsker snekkerbukser, hele dresser, sparkebukser osv.. da sitter lissom klærne der man tar de på
Så fint navn gutten deres skal få
Nydelig gutt Brage har også smilt til oss når han har vært våken. Ofte når vi har tulla litt med han første gang når han var 5 dager. Jeg trodde også det var for tidlig. Snuppa smilte ikke før ho var 4 uker tror jeg..
Hehe siden det er flere som har opplevd det samme, så er jeg enda mer sikker på at det er ordentlige smil Blir noe helt annet når de viser litt glede
Ja jeg tror det er smil i hvertfall Er så herlig når hele ansiktet lyser opp i et smil