Huff. Stakkars deg. Uansett bør ein verta behandla med respekt og omtanke. Kan ikkje forsetille meg korleis det er å føde i Libya i krig. Nermaste eg kan kome er utskrapning i Betlehem, og sjølv om det var greit nok, kan eg ikkje tenke meg å føde under slike forhold................................................................................................ ......... ........ Når det gjeld det å føde i Norge versus din opplevelse i Libya er nok det to vidt forskjellige ting, men din fødselsangst skal likevel tas alvorleg.................. ............ ......... I forhold til KS eller vaginal, har eg født 1 gong fullstending utan smertestillande, 1 gong med ein perfekt epidural, og eit KS. Kunne aldri tenke meg å fø utan smertestillande ein gong til, men det å føde med epidural var fantastisk. Ein høyrer så ofte om fæle fødslar, men eg hadde ein flott fødsel, nesten uten smerter. Fekk bestemme fødestilling, og var fullstendig pigg umiddelbart etterpå. Fekk besøk av foreldrene mine og eldstemann 1 time etter fødselen, og då hadde eg dusja og kledd meg:)............................................................................................................................ ........................ ..... No sist hadde eg KS, og det var greit nok, men eg vil helst ikkje gjere det igjen.....Ligge åleine på intensiv mens spinalen gjekk ut, ha vondt i operasjonssåret lenge etterpå, og ikkje kunne løfte meir enn babyen. Fekk vanvittige luftsmerter i brystet pga luft som seiv inn under operasjonen, og klarte knapt å puste. Noko ingen hadde sagt kunne skje, men som det viste seg var veldig vanlig:( Få lagt inn kateter, og vera avhengige av andre som vaska mine private deler før spinalen var ute. Med tanke på å ha ein 1 åring heime, veit eg ikkje heilt kva eg skal gjere om eg ikkje kan løfte på 6 veker, så eg ynskjer meg ein vaginal fødsel.................................................................................. ....................... Skriv ikkje dette for å sei at du IKKJE må ta KS, men for å prøve å oppmuntre deg, om det skulle vise seg at du ikkje får innvilga KS. Fødselen kan bli ein flott opplevelse likevel. Prøv å få snakka med nokon som er flinke på det med fødselsangst og tenk at du skal søke KS, men om det ikkje går igjennom, så er du godt forberedt, og kan få ei god oppleving. Masse lukke til, og STOR klem. Ta gjerne kontakt på pm om du vil, trur me har ein del felles;)lenlen skrev:
Hei, så ikke at du hadde skrevet dette :) Skal ha dette i bakhodet....
Så det er sant at epidural er veldig effektivt ? :)