Lennox?

BeaNa

Flørter med forumet
Jeg synes det er litt kult[:)] Eller?[&:]

Næh, ikke helt min smak[:)]

ORIGINAL: 3barn

ORIGINAL: Fru Pigalopp

Ikkje heilt min smak. Er det til jente eller gut forresten? For meg høyrest det meir ut som eit etternamn, som Annie Lennox. Det passar kanskje om barnet er unnfanga i Lennox i Skottland[:D]

Guttenavn[;)]

Jeg tenker Annie Lennox, så det ble litt rart for meg...

Jeg kjenner en hund som heter Lennox... [;)] Det er riktignok en hannhund, men vet ikke helt om det blir litt for uvanlig til at jeg klarer å tenke meg det som et menneskenavn på en gutt... Er det brukt som fornavn fra før?

ORIGINAL: Ilma

Jeg tenker Annie Lennox, så det ble litt rart for meg...

ORIGINAL: Ragnhild79

Jeg kjenner en hund som heter Lennox... [;)] Det er riktignok en hannhund, men vet ikke helt om det blir litt for uvanlig til at jeg klarer å tenke meg det som et menneskenavn på en gutt... Er det brukt som fornavn fra før?

Nei tror ikke noen har det i Norge fra før. Nettopp derfor er det for meg intr. Liker uvanlige navn[;)] Eneste jeg vet som heter det er Lennox Lois, en am.boxer[:D] Men bare tenker høyt altså...overhode ikke bestemt noen ting.

Hm... Nei, vet neimen ikke jeg. Tror det blir litt for sært for min smak... [;)]

ORIGINAL: Helene...

Hm... Nei, vet neimen ikke jeg. Tror det blir litt for sært for min smak... [;)]

Samme her

Back
Topp