Lengter sååå etter 12 uker!

Liol

Forelsket i forumet
skal være sååå glad når jeg er 12 uker!!!
jeg kan senke skuldrene, fortelle det til alle jeg vil fortelle det til! Se guttens reaksjon på at han skal bli storebror, sleppe ut magen som jeg må _prøver_ å dra inn hver gang jeg møter kjentfolk, skryte av at jeg skal bli tobarnsmor og dele mine gleder med alle rundt meg! Åhh, lille mirakel, klamre deg fast, jeg vil så gjerne møte deg når du er klar! <3

Flere som gleder seg eller?? ;)

Ja jeg gleder meg veldig til å gi denne gaven til jul til min bror og min farmor.
Jeg har jo som flere av dere har fått med dere blitt avslørt av to av ungene, og jeg har fortalt det til pappa.
Men det blir jo likevel ekstra stas og ikke måtte hviske om det, og en kan gå rundt å se på baby-ting :)
Rope ut til hele verden JEG ER GRAVID :D

Gleder meg til hver nye uke, og all utviklingen å lese om :) men klart det skal bli godt å passere 12 uker og det at man gjerne kan puste litt lettet ut :)

Jeg gleder meg også til uke 12.. Selv om jeg ikke tror jeg klarer å roe meg 100% etter det. Venninna mi mista for noen uker siden i uke 13 eller 15 (hu visste ikke heelt hvor langt hun var) (hun vet det sikkert nå men ikke når hun fortalte meg)
Så man er aldri trygg :(

Niapus:
Huff, det var synd å høre om venninna di :(
Det er jo klart ingen garanti at alt vil gå bra, men fra uke 12 er jo sjangsen for at alt skal gå bra større enn tidligere.. Så det beste man kan gjøre er vel å tenke at dette skal gå bra og ikke henge seg opp i hva som har skjedd andre, det trenger jo ikke skje deg :)
Tror at som forelder vil man vel alltid ha tanken med seg "enn hvis noe skulle skje"..?

Lykke til videre all sammen :)

Niapus:
Huff, det var synd å høre om venninna di :(
Det er jo klart ingen garanti at alt vil gå bra, men fra uke 12 er jo sjangsen for at alt skal gå bra større enn tidligere.. Så det beste man kan gjøre er vel å tenke at dette skal gå bra og ikke henge seg opp i hva som har skjedd andre, det trenger jo ikke skje deg :)
Tror at som forelder vil man vel alltid ha tanken med seg "enn hvis noe skulle skje"..?

Lykke til videre all sammen :)
Ja det er sant det! Det skjer jo de færreste! Må jo holde optimismen oppe :)
Kjenner jeg er ENDA mer bekymret nå som jeg allerede har en også ;)
Puster litt og litt ut for hver dag som går!

Jaaa, jeg gleder meg også veldig til 12 uker!

jeg teller ned til denne kvalmen går over.
gleder meg til å fortelle omverden på julaften, men jeg kjenner jeg gleder meg til denne kvalmen er over.
jeg blir så sinnsyk suuuuuuur av å være kvalm!

Samme følelsen her. Er akkurat 6 uker i dag, og kan ikke vente med å fortelle det til han som skal bli storebror, og alle andre =) Veeeenter og venter på uke 12, men virker såå lenge til..

Back
Topp