Lengre på vei?

C4Real

Mor til gutt født 2011
Wow... jeg må bare si at det ene sjokket etter det andre her.. først en sterk positiv test uten å vite at jeg er gravid.. så er jeg usikker på om jeg hadde mensen eller bare skrev inn at jeg har hatt i kalenderen, for en uke etter positiv test så er det voldsomt med liv i magen :wideyed::wideyed::wideyed: fødte for 10 mnd siden, så jeg er IKKE i tvil.. fått det på film også..

Så jeg er endten 7 uker på vei (noe som stemmer med mensen) eller sånn 14-16) men i forhold til såååå livlig baby så vil jeg tippe 18-19 kjente liv med andre babyen i uke 15.. men det kunne IKKE ses utenpå..

har bestilt hastetime til ultralyd i kveld:p:eek:

Wow... jeg må bare si at det ene sjokket etter det andre her.. først en sterk positiv test uten å vite at jeg er gravid.. så er jeg usikker på om jeg hadde mensen eller bare skrev inn at jeg har hatt i kalenderen, for en uke etter positiv test så er det voldsomt med liv i magen :wideyed::wideyed::wideyed: fødte for 10 mnd siden, så jeg er IKKE i tvil.. fått det på film også..

Så jeg er endten 7 uker på vei (noe som stemmer med mensen) eller sånn 14-16) men i forhold til såååå livlig baby så vil jeg tippe 18-19 kjente liv med andre babyen i uke 15.. men det kunne IKKE ses utenpå..

har bestilt hastetime til ultralyd i kveld:p:eek:

Oi. Spennende reise for dere dette vil eg tro :) lykke til på UL i kveld :)

Da får du svar på de tingene du lurer på i kveld! :) masse lykke til på ultralyd!

Så spennende! Men tror du at bevegelsene kanskje kan være fantomspark? Jeg får avogtil det, og jeg fødte sist for 4 år siden :p

Spennende håper du får svar, har du kommet langt avgårde har du sluppet de tunge første 12 ukene:)

OPPDATERING: Jeg var 2 uker lengre på vei, så da blir termin slutten av august og ikke september. Bevegelsene var tarmene som jobbet hardt

Back
Topp