Lengre på vei enn antatt?

Guttemamma92

Forelsket i forumet
Junibarna 2015
Idag var vi på enda en privat UL. Skulle ha 3D, for vi var ikke så fornøyde sist gang med at navlestrengen lå foran ansikt osv. Men det ble ikke 3D, for lille Oliver ligger så langt nede i bekkenet med ansiktet- og nesa vendt mot min rygg, så vi har ikke fått sett ansiktet i det hele tatt.

Hun målte alle kroppsdeler, og hun kunne si at jeg ikke var 29+3 på vei, men 31 uker.
Det stemmer i forhold til min menstermin også, så dette blir spennende. Skal til JM neste uke på kontroll, så får se hva hun har å si til dette. Fikk ikke ny termin, men jeg mener at menstermin 26. oktober stemmer mer å mer ;)

Lille gutten var 1800 gram nå, og vi fikk se alle fingre og tær! Helt perfekt <3 gleder meg mer å mer for hver dag som går.

Spennendes da, men det er vel terminen ut i fra oul de går etter, siden babyen vokser i rykk og napp etter det!
Men storebror var jeg på ul rundt uke 28-29, og vekstkontroll i uke 32, og da får en ikke ny termin, hvis babyen er større en gjennomsnittet.. Det vil bare si at knerten blir stor! Så storebror var 15% større en normalen på den tiden..

Ja, vi fikk ikke noen ny termin, så terminen de går ut fra er 8. November :-) Men vi har alltid selv følt mer på den første terminen, og føler fortsatt på den :-) blir spennende å se hva som stemmer. Han kommer uansett når han er klar for det :)

Ja, vi fikk ikke noen ny termin, så terminen de går ut fra er 8. November :) Men vi har alltid selv følt mer på den første terminen, og føler fortsatt på den :) blir spennende å se hva som stemmer. Han kommer uansett når han er klar for det :)

Blir spennendes å se :D
Skal du på vekstkontroll da? Burde kanskje be om det, neste gang du skal til jm? =)

Blir spennendes å se :D
Skal du på vekstkontroll da? Burde kanskje be om det, neste gang du skal til jm? =)
Tenkte jeg skulle be om det neste gang jeg skal dit :-) har egentlig time 27. august nå, men siden jeg har skole- må jeg avbestille. Håper å få senere på dagen eller dagen etter! :)

Det samme skjedde med meg. Fikk beskjed om at vi var 8 dager lengre på vei enn hva vi trodde. Men som andre sier, så regner jeg med at jordmor ikke bryr seg noe om det. Håper ikke det blir et problem i forhold til hvis vi går på overtid da...

Tenkte jeg skulle be om det neste gang jeg skal dit :-) har egentlig time 27. august nå, men siden jeg har skole- må jeg avbestille. Håper å få senere på dagen eller dagen etter! :)
Har du vært på jm-time nå?:)
Skal du på vekstkontroll?:)

Det samme skjedde med meg. Fikk beskjed om at vi var 8 dager lengre på vei enn hva vi trodde. Men som andre sier, så regner jeg med at jordmor ikke bryr seg noe om det. Håper ikke det blir et problem i forhold til hvis vi går på overtid da...

Vi ble også "satt en uke frem" på 3d i helgen, men de skriver jo bare 10% over snittet, gjør jo ikke noe med terminen fra oul.. :)

Back
Topp