Lenge siden!

mamma_mia_93

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Hei September jenter. Jeg var også en september jente en gang. Svangerskapet gikk fint og jeg fikk gutten min og han lever i beste velgående. Jeg var meldte meg inn september da jeg fant ut at jeg var gravid, men etterhvert stoppet det helt opp på forums-delen.

Tenkte å høre hvordan det går med dere?
Er det noen som har fått nr 2? Eller venter nr 2? Storegutt skal bli storebror nemlig! Og jeg lurer så fælt på hvordan det kommer til å gå.

Hei. Gratulerer med en til på vei :-)
Når har gutten din bursdag?

Vi skal ikke ha flere med det første, da vi har Mina som blir 2 år 3/10 (terminen var 26/9), og gutten vår blir 3 samme måned :-)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Hei. Gratulerer med en til på vei :-)
Når har gutten din bursdag?

Vi skal ikke ha flere med det første, da vi har Mina som blir 2 år 3/10 (terminen var 26/9), og gutten vår blir 3 samme måned :-)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Hadde termin 28 først, også 24, og gutten min kom på din termin, 26 september :)

Hei :) jeg datt inn i forumet litt senere jeg da, så vi har nok ikke "hilst" på hverandre:P

Først må jeg jo so gratulerer med en ny på vei:D hvor langt er du på vei?

Jeg har Emira på 4,5 år, Liana som blir 2 år 14 sept, og Leoh som er 8 mnd ;)

Tror nok du klarer 2barnsrollen helt fint jeg ;)

Hei :) jeg datt inn i forumet litt senere jeg da, så vi har nok ikke "hilst" på hverandre:P

Først må jeg jo so gratulerer med en ny på vei:D hvor langt er du på vei?

Jeg har Emira på 4,5 år, Liana som blir 2 år 14 sept, og Leoh som er 8 mnd ;)

Tror nok du klarer 2barnsrollen helt fint jeg ;)
Nei det fikk vi sikkert ikke gjort da! Gikk under nicket mm93 før jeg byttet det i år. Tusen takk for det, er 9+2 idag :) Jeg håper jeg klarer omveltingen, var den så stor som det sies?

Nei det fikk vi sikkert ikke gjort da! Gikk under nicket mm93 før jeg byttet det i år. Tusen takk for det, er 9+2 idag :) Jeg håper jeg klarer omveltingen, var den så stor som det sies?

Tidlig enda da :D hehe..

For meg var den ikke det.. jeg syns alt var vanskeligere og mer stressende med første barnet ;) men så kommer det jo helt an på babyen å da! Vi var heldige med at begge de to siste har vært sovebabyer og sover hele natten :D og DET har mye å si tror jeg;)

Hei :)

Gratulerer med baby på vei!! :-D Husker deg ikke, men jeg ble ikke aktiv før en stund etter fødselen mener jeg å huske.

Her er nr 2 blitt 4 måneder :) Overgangen fra 1 barn til 2 har vært mindre slitsomt enn forventa. Vi vet mer denne gangen, er mer sikre på oss selv, har et par triks på lur ;) fokuserer på å nyte de små øyeblikkene enda mer enn med nr 1. Og ikke minst så går dagene så fort med to barn i hus, at vi ikke har tid til å fokusere på at det kan være slitsomt til tider ;-p

Sent from my iPhone using BV Forum

Heihei :)
Husker det gamle nicket ditt ja!

Her er flere som har fått nr 2 ja!

Jeg er ikke en av dem :P Vi nyter enebarn en stund til før vi begynner å tenke på nr 2 ;) Hovedsaklig fordi jeg er student og skal avslutte studier og få meg jobb først!

Hei :)

Gratulerer med baby på vei!! :-D Husker deg ikke, men jeg ble ikke aktiv før en stund etter fødselen mener jeg å huske.

Her er nr 2 blitt 4 måneder :) Overgangen fra 1 barn til 2 har vært mindre slitsomt enn forventa. Vi vet mer denne gangen, er mer sikre på oss selv, har et par triks på lur ;) fokuserer på å nyte de små øyeblikkene enda mer enn med nr 1. Og ikke minst så går dagene så fort med to barn i hus, at vi ikke har tid til å fokusere på at det kan være slitsomt til tider ;-p

Tusen takk for det :) Ja tenker som så også, at det vil jo bli lettere siden man vet så mye fra før av, og er ikke spess rusten heller. Blir spennende uansett!

Heihei :)
Husker det gamle nicket ditt ja!

Her er flere som har fått nr 2 ja!

Jeg er ikke en av dem :P Vi nyter enebarn en stund til før vi begynner å tenke på nr 2 ;) Hovedsaklig fordi jeg er student og skal avslutte studier og få meg jobb først!

Åå så hyggelig at du husket meg :D
Jeg skjønner godt at dere vil vente da, det er jo ganske smart å tenke slik :) blir spennende når du havner i bøtta som tobarnsmor også en gang :D

Hei hei! Var ikke så veldig aktiv på forumet i 2012... Men fulgte med :) datteren min ble født 28 september 2012 og Nr 2 kommer i september/oktober :)

Venter lillesøster 5.Oktober

Så koselig med "gamle" fjes :D

Back
Topp