Lenge siden

rock on

Glad i forumet
Ja her var det lenge siden jeg hadde vært dere..

Jeg ble satt igang 27 april pga svangerskapsforgiftning,og 29 april kl.19:18 kom verdens fineste jente. Hun var 3245g, 48 lang og 34 rundt hodet.

Vi koser oss som bare det,og har også en stolt storesøster som gjerne hjelper til :)

Eneste jeg sliter med er melka. får kun ut 50ml tilsammen på begge bryst når jeg pumper... kjedelige greier.

Men gratulerer til dere alle som har født

Jaah..

kom visst opp 3 ganger dette.

hvordan sletter jeg innlegg?

Hei og gratulerer!

Hmm, slette innlegg vet jeg ikke noe om, kanskje sende en melding til en forumansvarlig?

Ikke alle som får ut så mye om man pumper, men babyen får det ut mer effektivt!
Jeg slet masse med å pumpe sist gang, måtte pumpe mange ganger for å spare opp til et par serveringer hvis jeg skulle ut på noe, men når hun ammet rett fra pumpen så fikk hun nok i seg.

Gratulerer så mye! 

Gratulerer!

Har også hørt at man ikke får ut så mye når man pumper - får heller ikke ut så mye da....(ammer normalt da)

gratulerer så mye  kose deg masse med jenten din! 

babyene får ut mer enn en pumpe ;) og ang. sletting av innlegg så tror jeg du kan gjøre det selv vis du går inn å redigerer innlegget?!

Hun får ikke i seg nok når hun ammer heller. Slet mye i begynnelsen fordi hun ikke la på seg nok,og vektkurven flatet ut. var først da hun fikk mme etter hun ammet at hun begynte og legge på seg.
Hun drikker fra meg på begge bryst,så drikker hun alt fra 50-100ml mme etterpå.
Prøver meg på havresuppe og ammete,men ser ikke ut som om jeg skal få ut noe mer. Slitsomt.

Ikke mulig og slette innlegg ved og redigere innlegget. Men men. det får bare stå :)

Kanskje hun ikke får i seg nok av den siste melka i brystet? Det er den som er mest næringsrik, mens det første som kommer er tynnere og mer tørsteslukker. Hvis man bytter bryst for tidlig kan jo det skje. Lille her får nå bare ett bryst per måltid, og ho har lagt på seg 200-250 g per uke.

Jeg lat henne ligge så lenge som mulig på ett bryst,men kan lissom ikke tvinge henne til og ligge lenger på ett bryst enn hun vil.
ser når hun er ferdig med det ene at det er ikke mye mer jeg får ut etterpå om jeg håndmelker,men det er jo klart at når hun får flaske og der strømmer det hele tiden,så vil hun bli urolig når hun må jobbe litt ved brystet.

men hun får nå i seg litt av meg og det hjelper jo på immunforsvar osv :)

Back
Topp