Lenge siden

Glapia.

Gift med forumet
Jeg har vært her inne... Hvordan går det med dere alle sammen??

Håper de fleste fortsatt henger på.... 4 dager igjen til jeg er de magiske 12 ukene!!! HURRRRAAAA!!!

Joda, de fleste henger på, men noen har dessverre falt av... :( Er litt stille her inne for tiden, og har forsåvidt ikke så mye å skrive om selv, selv om jeg er inne her og leser flere ganger om dagen. Jeg er nå 10+1, og har endelig fått bukt med kvalmen. Hatt to runder hos akupunktør som hjalp meg veldig. Så nå begynner overskuddet å komme tilbake noe iallefall. Det er godt :) Var rimelig slitsomt et par uker når jeg var på det kvalmeste, og lillegutt fikk vannkopper... Enten var jeg hjemme med sykt barn eller på jobb... Og så jeg som bare jobber 60% for å hvile og hente meg inn igjen.. Mista de to fridagene de to ukene da gitt... Så nå er jeg glad han er frisk og kan være i bhg igjen slik at jeg får hvilt og kommet meg på plussiden på overskudd! ;)

Går bra med meg =) Humper og går framover.. Har funnet ut at jeg har lavt blodtrykk og blodprosent, så alt går i svart her når jeg reiser meg opp =P Men forhåpentligvis går nok det over snart =) Er 10+5 i dag =) Så gleder meg masse til neste uke, da skal jeg og min samboer på UL =) Kommer nok bilde opp etter det =)
Hvordan er formen hos deg da?

Alt bare bra her også.
Det eneste jeg har å klage over er den ekstreme trøttheten hele tiden.
Er i uke 9+4 i dag :D

Koselig å se deg igjen!=)
Her går det fint, litt mer symptomer enn tidligere, heldigvis, men den lille bekymrings stemmen er der fremdeles. Men den tror jeg kommer til å være der til over uke 15, kjenner jeg meg selv rett=) Ellers skjer det veldig lite spennende i hverdagen, jobb, middag, lillegutt tid, og deretter sengen!
Gleder meg til jeg også nærmer meg de "magiske" 12 ukene, forhåpentligvis senker skuldrene seg litt da. Vi skal på tidlig UL i uke 10, det også vil sikkert hjelpe på =)

Back
Topp