Lenge siden..

Leonori

Forelsket i forumet
Heisann dere!

Nå er det lenge siden jeg har vært her inne, altså.. Logget meg på i dag, og la fort merke til hvor mye jeg har gått glipp av! Som for eksempel alle de gode tipsene til nettsider dere legger ut.. Her skal det handles tøfler med navn på og rimelige danske vinterklær.[;)]

Vi har hatt en fantastisk fin sommer! Været har vært nydelig, så vi har vært masse ute på lekeplassen. Min lille sol fant ut at hun kunne faktisk komme seg fremover mens vi var på ferie, da var hun ti mnd. Det syntes hun var gøy![:D] Etter det har det skjedd noe nytt hver eneste dag. Hun løste krabbegåten og reise-seg-opp-selv-gåten i samme runde. Hun hadde fått sitte å plaske i baljen sin ute på verandaen, og når hun var ferdig fikk hun ligge naken på handduken. Plutselig begynner hun å krabbe mot gelenderet på verandaen og reiser seg opp i samme slengen.[:D] Da ble vi litt paffe, kan man si.. Hehe. Denne episoden skjedde for ca en mnd siden, og utviklingen bare fortsetter. En herlig tid dette! Hun sier noen få ord til og med; Borte-borte-borte-bø, dikke (drikke), bade, og mamma og pappa, da.[;)]

Godt å være tilbake.[:)]

Back
Topp