lenge siden....

Ariana

Forumet er livet
Her var det lenge siden eg hadde vert innom ja.... Hehe...
Er det noen av dere som fremdeles stikker hodet innom her eller?
Står alt bra til?

Hei [:)]

Er innom en gang i blant for å se om det er noe liv, men det har det vært lite av gitt [8D]

Her står alt bra til [:D]

Har en jobb jeg trives veldig godt i, jobber som støtteassistent i bhg [:)]

Junior stortrives i bhg han går i [:)]

Hvordan går det med deg og familien din da?

Het forresten Lissie tidligere [;)]

Hei ja [:D]
Hyggelig å høre av alt går bra med dere to!
Visste ikke av du hadde fått baby Ariana, gratulerer på etterskudd!

Nei, er ikke ofte innom lenger.. Men når jeg først er her kan jeg jo svare [:)]
Med oss går det bare bra! Emil er stor gutt og klarer det meste selv, Marie har også blitt stor.. Ble bleiefri i sommer, det er deilig [;)]
Jeg er forresten også gravid igjen da, ikke mer enn 4 uker, og vi gleder oss stort til å bli 3-barnsforeldre [:D] Termin i begynnelsen av mai, men med min historie kommer sikkert babyen i slutten av april [;)]

ORIGINAL: BellaTullball

Er innom en gang i blant for å se om det er noe liv, men det har det vært lite av gitt [8D]

Hei!!
Så koselig å se at det faktisk var noen som svarte her inne!
her går det bare kjempe fint! Vi koser oss masse masse med våre to nydelige prinsesser!
Emily Ariana er jo blitt så stor! Begynt å utforske å snakke engelsk å greier, hehe...
Ser dere prøver igjen? Masse lykke til! Håper dere slipper å vente lenge! [:)]

ORIGINAL: MHA

Hei ja 
Hyggelig å høre av alt går bra med dere to!
Visste ikke av du hadde fått baby Ariana, gratulerer på etterskudd!

Nei, er ikke ofte innom lenger.. Men når jeg først er her kan jeg jo svare 
Med oss går det bare bra! Emil er stor gutt og klarer det meste selv, Marie har også blitt stor.. Ble bleiefri i sommer, det er deilig 
Jeg er forresten også gravid igjen da, ikke mer enn 4 uker, og vi gleder oss stort til å bli 3-barnsforeldre  Termin i begynnelsen av mai, men med min historie kommer sikkert babyen i slutten av april 

Tusen takk! Er ikke lett å følge med på alt når det er så stille her inne, Og de fleste har jo skiftet nick også, så er ikke mangen man "kjenner igjen"...
Gratulerer såååå mye med nr 3 på vei!! Håper du får et flott og lett svangerskap og slipper unna alle vondter!

ORIGINAL: Pearl06

Heiii
Er nok sjeldent her inne, men tittet da innom nå.
Håper alle har det bra, og det er litt trist å se at det ikke er så mange her inne lenger! Kanskje de kommer innom hvis det blir lagt inn innlegg regelmessig :)

Klemmer fra Heidi

Kjekt å "se" deg igjen! Håper du og prinsen har det bra!
Vi får stikke innom her i ny og ne og legge igjen et lite visittkort så kanskje det blir litt liv her igjen?

ORIGINAL: MorTherese*

Hallais!! Her var det ikke mye liv nei

Har nå fått mitt andre og siste barn, så nå er lykken komplett

Verdens vakreste Alma ble født 26 juni.

Jeg er forresten tidligere Novembergull

Gratulerer så mye med prinsesse Alma! Nydelig navn dere har gitt henne!

Pearl06, blir vi på samme terminforum igjen? [:D]

Ja, etterlysning er kanskje ikke dumt [;)]

ORIGINAL: Ariana

ORIGINAL: BellaTullball

Hei!!
Så koselig å se at det faktisk var noen som svarte her inne!
her går det bare kjempe fint! Vi koser oss masse masse med våre to nydelige prinsesser!
Emily Ariana er jo blitt så stor! Begynt å utforske å snakke engelsk å greier, hehe...
Ser dere prøver igjen? Masse lykke til! Håper dere slipper å vente lenge! [:)]

Ja vi prøver igjen [:)] Takk for det [:)]

ORIGINAL: Pearl06

ORIGINAL: MHA

Pearl06, blir vi på samme terminforum igjen? [:D]

Ja, etterlysning er kanskje ikke dumt [;)]

Det blir vi [:D] Spennende!

Så stas!! Gratulerer så masse til begge to! Håper det blir noen innlegg på bloggen etterhvert heidi :) Jeg er mer aktiv der enn her på BV om dagen :) Kanskje flere fra nov06 som blogger? :)
Så gøy du venter nr 3 da MHA! Jeg ønsker meg veldig en nr3 jeg også.. men nå er jo Edvin bare så vidt 3mnd, så det blir nok en stund til før jeg dukker opp i ett terminforum igjen - eller som prøver!

Gleder meg til å følge dere! Klemm :)

ORIGINAL: MorTherese*
Elise, er du inne på juni 2010? Ser prinsen din er ca like gammel som mi jente[:)]

Hei, ja - jenta di er en dag eldre enn min Edvin som kom til verden 27.juni [:)]
men jeg er ikke særlig aktiv på BV altså - stikker innom i blant bare!

Jeg er sjelden innom her. Men, artig å se at det var noen tråder[:)]

Her er novemberbarnet blitt verdens flinkeste storesøster til et desember09 barn. To skjønne jenter som er veldig like og veldig ulike på en gang.

Eldstemann er mammas store stolthet. hun er omtenksom og hjelpsom og morsom og endelig på vei ut av den verste trassen. Hun storkoser seg fortsatt i barnehagen, og hjemme vil hun helst være med vennene sine. Får en forsmak på hvordan det skal bli etterhvert[;)]

ORIGINAL: Fru Riskorn

Jeg er sjelden innom her. Men, artig å se at det var noen tråder[:)]

Her er novemberbarnet blitt verdens flinkeste storesøster til et desember09 barn. To skjønne jenter som er veldig like og veldig ulike på en gang.

Eldstemann er mammas store stolthet. hun er omtenksom og hjelpsom og morsom og endelig på vei ut av den verste trassen. Hun storkoser seg fortsatt i barnehagen, og hjemme vil hun helst være med vennene sine. Får en forsmak på hvordan det skal bli etterhvert[;)]

DU, vi må møtes snart! Må bare få tiden til å strekke til....
Men helledussen, sist eg såg deg var vi begge ganske runde og gode over mageregionen! [:D][:D]

Back
Topp