lenge siden....

Ariana

Forumet er livet
Her var det lenge siden eg hadde vert innom ja.... Hehe...
Er det noen av dere som fremdeles stikker hodet innom her eller?
Står alt bra til?

Hei [:)]

Er innom en gang i blant for å se om det er noe liv, men det har det vært lite av gitt [8D]

Her står alt bra til [:D]

Har en jobb jeg trives veldig godt i, jobber som støtteassistent i bhg [:)]

Junior stortrives i bhg han går i [:)]

Hvordan går det med deg og familien din da?

Het forresten Lissie tidligere [;)]

Hei ja [:D]
Hyggelig å høre av alt går bra med dere to!
Visste ikke av du hadde fått baby Ariana, gratulerer på etterskudd!

Nei, er ikke ofte innom lenger.. Men når jeg først er her kan jeg jo svare [:)]
Med oss går det bare bra! Emil er stor gutt og klarer det meste selv, Marie har også blitt stor.. Ble bleiefri i sommer, det er deilig [;)]
Jeg er forresten også gravid igjen da, ikke mer enn 4 uker, og vi gleder oss stort til å bli 3-barnsforeldre [:D] Termin i begynnelsen av mai, men med min historie kommer sikkert babyen i slutten av april [;)]

ORIGINAL: BellaTullball

Er innom en gang i blant for å se om det er noe liv, men det har det vært lite av gitt [8D]

Hei!!
Så koselig å se at det faktisk var noen som svarte her inne!
her går det bare kjempe fint! Vi koser oss masse masse med våre to nydelige prinsesser!
Emily Ariana er jo blitt så stor! Begynt å utforske å snakke engelsk å greier, hehe...
Ser dere prøver igjen? Masse lykke til! Håper dere slipper å vente lenge! [:)]

ORIGINAL: MHA

Hei ja 
Hyggelig å høre av alt går bra med dere to!
Visste ikke av du hadde fått baby Ariana, gratulerer på etterskudd!

Nei, er ikke ofte innom lenger.. Men når jeg først er her kan jeg jo svare 
Med oss går det bare bra! Emil er stor gutt og klarer det meste selv, Marie har også blitt stor.. Ble bleiefri i sommer, det er deilig