lenge siden

nemi.marselia

Forumet er livet
nå er det lenge siden jeg har vært her inne så tenkte å komme med litt info hvordan vi har det her nord

for det første så går bryllupsplanleggingen ganske greit, kun en mnd igjen nå (7aug)
driver nå med nav med diskusjoner på hvordan jeg skal klare meg videre for i april neste år mister jeg konstantstøtten så da sliter vi økonomisk. jobb har jeg jo ikke.
Og jeg har nå etter mye lege og sykehusbesøk fått diagnosen fibromylagi, noe jeg ikke er så gla for men må lære meg å leve med.
Jeg skal mest sannsynlig på kurs i sept/okt/nov/des (kun helgesamlinger) kurset heter; etableringskurs for grundere og da er muligheten for oppstart av egen bedrift kanskje innen rekkevidde, samt støtte til oppstart kan jeg å kanskje få. har nylig søkt på kurset og fristen er gått ut før jeg søkte men de har ledig plass og NAV kjemper litt om plassen for meg. det er ett gratis kurs siden NAV er "partner"
Ellers så går nå livet ganske så fint framover, samboer jobber da enda på havet men har heldivis nå ordentlig turnus på ca 1mnd på og 1mnd av. Tøffe perioder til tider når jeg har slike kraftige smertedager.
Ja så blir det rettsak i Oslo i september, noe jeg IKKE ser fram til men det må nå gjøres.
Ja og så tenker vi på å prøve på nr 3 etter bryllupet, vi har prøvd en stund men etter vi fant ut vi skulle gifte oss la vi det på is til etterpå for jeg vil ikke være en gravid brud.
Ungene er enda hjemme med meg og de stortrives, de ligger langt fram i utviklingen så det er jo positivt. Katarina har sånn smått begynt å sette sammen ord når hun skriver bokstaver. Isfrid prater som en foss og HS er imponert over hennes språk,- sosiale ferdigheter.
Deres ferdigheter (mororisk, språk og sosialt) og min oppdragels på dem blir ofte brukt som eksempler hos HS og barnevern (HS har tatt et opp med barnevern hos min mor pga min mor nå er godkjent forsterhjem)
Hehe det var dagens skryt av barna fra en stolt mamma.[8D]

Tja kom ikke på om det er noe spesielt mer å si.

så spennende altså - kult å starte sin egen bedrift!
lykke til med bedrift, bryllup og babyforsøk[;)]

ORIGINAL: Nummer1(-:

så spennende altså - kult å starte sin egen bedrift!
lykke til med bedrift, bryllup og babyforsøk[;)]

Så bra at du fikk plass! Med dine syferdigheter så går det nok strålende! Hva er det du skal i rettsak for??? Lykke til med bryllup, eget foretak og babyproduksjon[;)]

ORIGINAL: nemi.marselia

må i rettsak siden UDI nå påstår at mitt forje ekteskap var ett proformaekteskap. [:'(]

mye rart her i verden ja.
mass lykke til nemi, kjekt å høre fra deg [;)]

Back
Topp