Lenge siden sist?

morfor2

Glad i forumet
Lenge siden sist?
 
Jeg har ikke hatt lysten noe særlig siden jeg ble gravid - tror det er 3 el 4 uker siden nå...
 
Vet det er mange som blir overkåte (hvis det går an da) når de er gravide, men med meg er det omvendt. Glad jeg har en tålmodig mann[;)]
 
Var ikke noe problem mens tulla var i magen,da var jeg vel det som du sier "overkåt"...[8|]
Men nå når ho ikke er i magen lenger,vel da flyr tida!
Var greit de første to ukene,men har nok blitt lite etter det...
Vet ikke engang åssen det er med kællen på et området...[8|]
 
Var "overkåt" de første 12 ukene, etter d har d vært lite sex... [:(]
Mange grunner til d, først forsvant bære lysten, så fikk æ sopp, så hovna heile underlivet opp, så d e nesten umulig å komme t! [:'(]
Ca 3-4 uke sia sist... Savne d...
 
Her har det ikke vert noe  etter jeg blei gravid...
Har vert mye plaget med underlivet, å i tillegg er ikke lysten akkurat på topp. Satser på det blir bedre når jeg får ut bebien..
 
 
Ikke vært noe særlig med sengetrim her heller.. Bare hatt plager og dritt hele svangerskapet så her er det vell snart 9 mnd siden sist..
 
OI!!! Og jeg klager for at det har gått noen dager.. hehe, vi er alle forskjellige. Hatt en del komp selv, og gått noen uker uten, da holdt jeg jo på å tørne [8D]
 
3 uker for min del.. ikke det at jeg ikke har lyst.. men han er i militæret... hmm..... tullingen, trenger han nå for å få litt fart i sakene også.. blææ.... 3 dager til termin..
 
Har ikke hatt noe lyst jeg heller nå i starten. Men det har kanskje med at jeg har hatt noe brun utflod i det siste... Er litt redd for å gjøre det vondt verre. Har hatt sex bare èn gang etter at vi fant ut at vi skal ha barn.[&:] Håper det bedrer seg etterhvert...
 
Hadde mykje mindre lyst i begynnelsen, men nå er det kommet seg veldig! Det eneste som forhindrer det nå er det at eg enda er veldig trøtt om kvelden[:)] Hadde seinest i dag[:D][:D]
 
Back
Topp