Lenge siden sist

lillepolly

Glad i forumet
Januarlykke 2019
Nå er det lenge siden jeg har engasjert meg noe særlig her inne... Egentlig så synes jeg det er litt deilig å ikke være online 24/7 lengre. I går ville ikke poden sove noe som helst, men var rolig da i det minste... Da gidder jeg værtfall ikke å logge på babyverden ;) Har begynt å lese bok jeg nå når han sover. Har funnet ut at jeg er "avhengig" av Mac, iPhone og delvis tv... Og det må det bli slutt på, så mitt nyttårsforsett å lese mere bøker og være mindre online ;)

Hvordan går det med dere damer da? Klar for jula? :santa

Deilig å ikke være pålogget hele tiden!
JEg er som regel inne og leser og sjekker diverse, men orker ikke lange økter på nett som før.
E er mer og mer våken også, og da går naturlig nok tiden til han, og ikke minst storebroren når han er hjemme!
Alt er bra her. MAnnen har ferie fra i dag og det blir deilig da han har vært borte mer eller mindre i tre uker nå!
Gaveshopping begynner vi med først nå da jeg ikke har hatt tid eller overskudd disse ukene, så her blir det kjapp handling, enkelt og greit :o

Skulle gjerne hatt tid til å lese bok jeg også :downtown , men har ikke akkurat mest tid til overs etter at jeg fikk baby i hus :) Rekker en liten runde på nett mens jeg spiser frokost og lunsj somregel, og etter at han har lagt seg for kvelden :computer005 Merker jeg har blitt litt mer selskapssyk nå som jeg har blitt litt mer bundet til hjemmet, så blir litt skravlete :talk030 (noe som viser igjen på antall poster på forumet nå i forhold til da jeg gikk gravid ;) )

Tenker det blir godt å få mannen hjem nå, Fru H. :) Min har dratt igjen, men kommer heldigvis tilbake rett over helgen. :) Håper formen din har kommet seg også!! Ikke no greit å være dårlig når man har små barn som krever sitt. :pale Og spesielt ille nå før jul når man skal ha gjort alt mulig i tillegg..

Har noen få gaver igjen. Håper på å få dem unna rett over helgen. Akkurat nå er jeg litt innesnødd, så jeg kommer meg ikke noe sted. Håper på å få unna en ordentlig julerengjøring nå i helgen. :smiley-chores020 Har liksom blitt litt klattvis her og der frem til nå. Men sålenge jeg bare får de siste gavene i hus, så er det ikke no krise, for vi skal jo ikke være her hjemme i julen uansett.

Jeg har blitt mer avhengig at pcn nå den siste tiden:-( Men tvn står ikke på før nyhetene begynner i det minste.
Ellers prøver jeg også å få gjort litt julevask, blir nok et skikkelig tak nå i helga på oss også.
Julegavene er innkjøpt det er godt.
Nå venter jeg på min gravide bestevenninne som skal komme på kaffe:-)

Er faktisk først idag jeg logger meg på her etter jeg skrev innlegget, så da funker vel planen min litt værtfall ;) Jeg fikk også vasket til jul her i går. Bare gulvene som gjenstår nå og de går jo raskest av alt. Har tatt kjøleskapet til og med, lenge siden sist kan man si! Men utrolig deilig med helt reint kjøleskap! :) Hehe, små gleder...

Har endelig fått litt mer sovebaby nå så får gjort en del når han sover. Kan sove i 2-2,5 time flere ganger om dagen. Blir litt sånn at jeg savner han når han er "borte" så lenge. Før var han jo våken hele dagen nesten og jeg gledde meg bare så fryktelig til han skulle sovne ;)

Back
Topp