Lenge siden sist..

lille marsvin

Betatt av forumet
Januarhula 2014
Det vil si, jeg har vært inne her og sneket litt. Men har liksom ikke helt hatt (eller tatt) tid til å skrive så mye. Er på utlån til en annen avdeling på jobb, og der var det sannelig litt mindre dødtid og mer åpent landskap:) Og de få timene jeg har hjemme i bevisst tilstand har vært brukt til annet enn internett..

Så la meg bare starte med å si Gratulerer! til alle som har vært på ord. UL og sett nurket. Begynner å få litt lyst til å dra på 3D om noen uker, bare for at det er så lenge til vi får hilse på junior:)

Ellers... Mini vokser, magen vokser og mamman vokser. Han sparker hardt nok til å forstyrre meg på jobb og holde meg våken ved leggetid. Men det er jo kos da, sånn bortsett fra når han treffer steder som er litt ubehagelige.. Alt går forbløffende bra, eneste plagene er fortsatt trøtthet og litt problemer med fordøyelsen. Ting går træææægt:)

Men ukene syns jeg går skremmende fort. Tenke seg til, nå er det ikke mange mnd til han kommer. Går ut i permisjon om ca 15 uker! Er vi virkelig klar for dette? Begynner å ha en viss formening om valg av vogn og bilsete, ny bil er kjøpt og hentes i morgen, har kjøpt noen pittesmå plagg (mistenker at vi får mye klær i gave), og funderer litt på hvordan barnerommet skal se ut. Dessuten gifter vi oss i desember, så jeg (burde det stått VI her?)prøver å få planlagt ferdig så mye som mulig før lillesjefen kommer. Da skal vi kose oss, ikke stresse med bryllupsplanlegging:)

Men sånn innimellom, så bare koser jeg meg med mini i magen. Og pappan da. Liker nemlig han ganske godt også;) Ah, lykkelige dageremoticon

Koselig at både du, mini i magen og din kjære har det fint :) Håper alt er vell med både planlegging av barnerom og bryllup :D

Kjekk tid i vente både med baby, planlegging av rom og uten tvil bryllup!! Det var kjempe kjekt

Hei-hei! Så bra alt står bra til! Har allerede bestille time til 3D ul jeg! Så nå gleder jeg meg til april! ;o)

godt å høre at du koser deg med både stor og liten mann, og ikke minst bryllupsplanlegging :) Her vurderte jeg drastisk å fri til samboeren i går, men la det fra meg.. ;) kom fram til at hvis jeg nå skal gifte meg en gang i livet med mannen i mitt liv, da syns jeg han kan være den som får fri.. om det blir å skje er enda uvisst.. tenker jeg gir han 4 år, men har han ikke fridd innen neste skuddårsdag, da skal jeg jammen ta ansvar og gå ned på kne selv ;)

Her er det fullt liv i magen her også :) Har egentlig ikke klar å finne noe mønster i "våkenperiodene" enda, annet enn at det blir litt ekstra liv etter lunsj ;) Det er også full fres på kveldene, og da kjenner samboeren det fra utsiden også. Veldig koselig, og en innmari god følelse det der å kjenne noen sparke og bevege seg innvendig :) (minn meg på det jeg nå har skrevet om et par mnd når jeg begynner å klage over knertemann som bulker ribbein og hopper på blæra ;) )
Ja, det er forresten en liten mann inni magen min også :)

CC, du har nok litt den samme innstillingen som jeg. Når det kommer til ekteskap, kan mannen værsågod ta seg av frieriet.
Nå skal det sies at min kjære fridde litt forhastet 07.07.07 (jada, her liker vi spesielle datoer), men fikk så kalde føtter etterpå at jeg sa at vi bare glemmer hele greia. Men at dette kom til å skje bare EN gang, så neste gang han skulle fri så fikk han værsågod stå for det. Tok han over 3 år! Hva er det med menn og forpliktelser - vi har bodd sammen i maaange år og eier hus sammen.. Og likevel er det så skremmende å gifte seg..

Var litt bekymret for at han skulle få angst ved tanken på å bli pappa også, er jo litt av en forpliktelse det også.. Men det har gått utrolig bra. Fra han fikk se den positive testen, har han bare gledet seg. Veldig påpasselig med at jeg og magen har det bra, og leser den der uke-til-uke i boka vi fikk fra legen. Tror nesten han er mer klar enn meg for tiden;)

Back
Topp