Lenge siden sist !!

GrusommeGabriel

Andre møte med forumet
Så utrolig artig  at jeg "fallt" innom her ....
Så store forandringer at jeg har brukt mange minutter på å klare finne igjen sidene vår .

Tenk at junibarna vår er 5 år ??? At neste år skal dem begynne på skolen ??

Aner ikke hvordan aktiviteten er her inne på sidene .... Men kanskje noen leser innlegget mitt .. tihi !!!

Hei hei :)

Lenge siden jeg var her sist oxo nå :P ja de er 5 år nå,jeg synes d er veldig rart å tenke på at neste høst har vi skolebarn:S Tida løøper jo litt for fort;)hehe...Håper alle her inne har d bra,tenker jo på dere innimellom alt annet,vi brukte jo mye tid sammen her! ;)

Heisann sveisann :)

Ja utrolig lenge siden sist. Husker at jeg satt her inne daglig, og opptil flere ganger dagen, og leste og chattet. Ille moro :) Husker treffet vårt i Oslo også. Kjempetrevlig :) HAr bare gode minner herifra.

JA nå er det bare knapt ett år igjen til våre håpefulle skal på skolen....vet ikke om jeg er helt klar for det....tiden flyr litt ifra meg merker jeg. Men guttungen er ihvertfall klar. Endelig har han blirr maxigutt i barnehagen, og han begynner og prate litt om "når jeg begynner på skolen..."

Håper alle har det bra :)

her inne har jeg ikke vært på mange år faktisk. sluttet her sånn sakte men sikkert. Nå er jeg på vei med nestemann så nå har jeg begynt i nytt forum. 

Back
Topp