Lenge siden sist...

Shanett

Glad i forumet
Hallo damer![:)] 
Jeg har ikke vært innom her på heeeele sommer'n omtrent..Har bare blitt sånn,ingen spesiell grunn[:)]
 Har skjedd litt siden sist.. Gubben har begynt på skole i Alta,ene bikkja har vi gitt bort..Hun var ikke så glad i Oskar,visste tenner og knurret og til slutt glefset hun etter han..
Er bare en uke siden hun flyttet,så det er ennå veldig sårt og trist[:(]

Oskar reiser seg og nærmest løper rundt bordet(holder seg ennå fast),krabber ordentlig og har flyttet på eget rom[:D]

Jaja..Det var en hilsen fra meg[:)] Nå er det på tide å komme inn i vanlige rutiner igjen(les: henge på BV)

SHAAANETT!!

Tenkt på deg flere ganger[:)]
Hatt en fin sommer? Hvordan er det med gubben i Alta?

Hei [:D]
Velkommen tilbake [:)]

Så koselig at noen har tenkt på meg[:D] 
Sommer'n har vært knall! Kunne hatt bedre vær,men vet jo hvor jeg bor og bor her frivillig[8D] 
Men vi var i syden i 2 uker og oslo 3 dager det var heeerlig[:)][:)][:)]

Gubben ja..Han blir tynnere og tynnere for hver gang han kommer hjem[&:] Hardt å være student tydeligvis[8D]

Hei på deg [:)]

Hei hei[:D] velkommen tilbake[;)]

Der var du ja. Senest i går måtte jeg sjekke hvor du hadde blitt av (les: se når du sist var pålogget)
Velkommen inn igjen [:)]

Skjønner det er trist dere måtte omplassere hunden, håper dere fant noen snille mennesker som kunne ha den slik at den får det godt. Dere får det definitivt mye bedre siden dere slipper å være engstelig for at noe skal skje Oskar, store flinke gutten [:D]

Back
Topp