Lenge siden sist!!

Bibbii

Elsker forumet
Hei jenter... [:D] Har hatt problemer med å komme inn på BV i evigheter.. [8|] i dag bestilte jeg nytt passord, da funket det endelig!

Håper det er bra med alle dere mammaer og nydelige bebiser [:D]

Matheo er blitt en 10 kg aktiv liten krabat som er høyt og lavt hele tiden! Han krabber ikke, men har fått en god teknikk på ålingen så han flyr over gulvet her. Det er en så herlig alder de er i nå altså!

Klem fra Matheo og meg

ORIGINAL: Amy09

Heihei! Hyggelig å ha deg tilbake[:)][:)]

[:D]

Koselig å høre fra deg! [:)]
Hvordan ligger dere i rute til bryllupet?

Hyggelig å ha deg tilbake [:D][:D] Og bryllup snart, ser jeg! Håper dere ligger i rute, og at dagen blir alt dere håper på [:D]

Koselig at du er tilbake[:D]

NEMMEN!!
Har lurt såå på hvor du har blitt av altså [:D]
Og som det nærmer seg bryllup da [:D] Så morro [:D]

Nydelig signatur forresten <3

Takk takk [:D]

Ja, nå nærmer den store dagen med STORM skritt!!!! Off, begynner å grue meg litt [8D] Men alt er mer eller mindre klart nå håper jeg, hehe! Eneste er vell smokingen til Alexander, men det er den ENE tingen han skal ordne... Gutter altså [8D]

Går bare å venter på dagen jeg skal bli dratt ut av sengen på utdrikningslag.... har omtrent ikke drukket siden jeg ble gravid.. så er redd jeg blir VELDIG FULL [:D][:D]

Skal nok opptatere dere om dagen med masse bilder [:D][:D]

ORIGINAL: mammanicken

Hyggelig å ha deg tilbake [:D][:D] Og bryllup snart, ser jeg! Håper dere ligger i rute, og at dagen blir alt dere håper på [:D]

ORIGINAL: mammanicken

Sign

Back
Topp