mirakelimage
Glad i forumet
Hei.. her har jeg vært ekstremt dårlig... jeg fikk akutt svangerskapskvalme den dagen jeg rundet 9 uker, og like etter fikk jeg lungebetennelse!! AAAAAAAAAuuuuuuuuuuuuu!!! og siden jeg er gravid kunne de ikke gi meg medisiner heller,, antibiotika spyr man bare mer av så de ville ikke gi meg det, så jeg fikk noe for kvalmen, slik at jeg kunne sove og fikk beskjd om å ta paracet......
jeg har også vært på min 1 kontroll på nasjonalt senter for fosterdiagnostikk, og der ble det klart at jeg skal syes igjen rett etter påske.... dette for å hindre livmorhalsen min å åpne seg...
kjenner jeg gruer meg!!! Men sammtidig håper jeg at dette er løsningen for oss....
jeg har også vært på min 1 kontroll på nasjonalt senter for fosterdiagnostikk, og der ble det klart at jeg skal syes igjen rett etter påske.... dette for å hindre livmorhalsen min å åpne seg...
kjenner jeg gruer meg!!! Men sammtidig håper jeg at dette er løsningen for oss....
Ser vi har mistet flere her og det er såå trist!! :( håper alle som er her nå får alle oppleve miraklene i oktober!! klem