lenge siden sist.... oppdatering fra meg.....(om noen vil lese..)

mirakelimage

Glad i forumet
Hei.. her har jeg vært ekstremt dårlig... jeg fikk akutt svangerskapskvalme den dagen jeg rundet 9 uker, og like etter fikk jeg lungebetennelse!! AAAAAAAAAuuuuuuuuuuuuu!!! og siden jeg er gravid kunne de ikke gi meg medisiner heller,, antibiotika spyr man bare mer av så de ville ikke gi meg det, så jeg fikk noe for kvalmen, slik at jeg kunne sove og fikk beskjd om å ta paracet......
jeg har også vært på min 1 kontroll på nasjonalt senter for fosterdiagnostikk, og der ble det klart at jeg skal syes igjen rett etter påske.... dette for å hindre livmorhalsen min å åpne seg... 

kjenner jeg gruer meg!!! Men sammtidig håper jeg at dette er løsningen for oss.... 

Ser vi har mistet flere her og det er såå trist!! :( håper alle som er her nå får alle oppleve miraklene i oktober!! klem

Godt å høre fra deg :0)
Håper formen din er bedre. Skjønner at det har vært litt av hvert for deg å styre med...Det er jo kjedelig når man må syes, men samtidig er det godt at det finnes slik muligheter sånn at lille spire kan holde seg på plass :0) Har en venninne som har gjort det med alle 3 barna. Skjønner at du gruer deg, men jeg håper at det gjør at du får din nydelige oktoberbaby når den er ferdig og klar til å komme ut til denne verden <3

Håper formen din er bedre. Skjønner at det har vært litt av hvert for deg å styre med...Det er jo kjedelig når man må syes, men samtidig er det godt at det finnes slik muligheter sånn at lille spire kan holde seg på plass :0) Har en venninne som har gjort det med alle 3 barna. Skjønner at du gruer deg, men jeg håper at det gjør at du får din nydelige oktoberbaby når den er ferdig og klar til å komme ut til denne verden <3

Babylykke81 skrev:

Takk for at noen husker meg ;) hehe  det har vært mye no ja...vi ble jo syke alle 3 og det er utrolig tungt.. men vi er på bedringens vei og jeg bare håper kvalmen kan roe seg snart....

Ja jeg gruer meg til operasjonen, men det er vel egentlig for at jeg er så redd noe skal gå galt... men ja er veldig glad for at jeg får så god oppfølging... har ikke fått time te psykolog enda men håper det og kommer snart... 

klem

mirakelimage skrev:

Babylykke81 skrev:

Takk for at noen husker meg ;) hehe  det har vært mye no ja...vi ble jo syke alle 3 og det er utrolig tungt.. men vi er på bedringens vei og jeg bare håper kvalmen kan roe seg snart....

Ja jeg gruer meg til operasjonen, men det er vel egentlig for at jeg er så redd noe skal gå galt... men ja er veldig glad for at jeg får så god oppfølging... har ikke fått time te psykolog enda men håper det og kommer snart... 

klem

Godt å høre at det går fremover :0) Kvalmen har et godt grep hos meg også, men nå har jeg noen ok dager innimellom og det er deilig.

Håper du får time snart da, og at de gjør en god jobb i å følge deg opp <3 Dette skal nok gå såååå fiiint, skal du se :0)

Stor klem

Huff!! Sykdom er jo bare forferdelig når man er gravid! Så bra at de tar litt grep, sånn at det samme ikke skal skje igjen! :)

Skytten84 skrev:
Huff!! Sykdom er jo bare forferdelig når man er gravid! Så bra at de tar litt grep, sånn at det samme ikke skal skje igjen! :)

Hei! jeg la akkurat inn et svar på en gammel tråd der du spurte om femar. Ser du er gravid nå :D Var det med femar eller hva? =)
Gratulerer!

Bra du er på bedringens vei vennen. Her virker det som kvalmen begynner å slippe taket nå, er 12 uker i morgen, så er på tide! Håper den gjør det hos deg også snart. Tenk at vihar kommet oss over de 12 værste ukene. Nå må du bare bli sydd, så skal vi ruge til i oktober begge to!

Becky87 skrev:
Bra du er på bedringens vei vennen. Her virker det som kvalmen begynner å slippe taket nå, er 12 uker i morgen, så er på tide! Håper den gjør det hos deg også snart. Tenk at vihar kommet oss over de 12 værste ukene. Nå må du bare bli sydd, så skal vi ruge til i oktober begge to!

Ja tenk... jeg er nå 13 uker i følge babyverden, men 12 +5 i følge legen... hehe men litt bedre er kvalmen blitt.. jeg er slapp og sliten enda men det overlever jeg.. 

Jaa no er det bare og få den operasjonen overstått...gruer meg men men..  dette skal vi begge klare vettu ;) 
klem!!

Skorpionen88 skrev:
Hei! jeg la akkurat inn et svar på en gammel tråd der du spurte om femar. Ser du er gravid nå :D Var det med femar eller hva? =)
Gratulerer!

takk takk :) jeg ble gravid med pergo fagtisk... men har svart deg på pm :)

Back
Topp