lenge siden sist nå...

dumidalia

Gift med forumet
har vært på ferie og var bare innom en snartur for å gratulere babyT med positiv test=)
nå har vi vært hjemme en uke og hverdagen er i full gang igjen.

fikk brev fra UNN med diverse skjema vi må fylle ut og blodprøverekvisisjoner. har fylt ut arkene nå i kveld og det var jammen meg litt koselig =) det ene arket skulle fylles ut av mor. MOR. det ble plutselig så veldig virkelig at jeg kan bli mor av dette! jeg er jo klar over den overhengende faren for å bli gravid, men å bli mor! fantastisk fint![:)]

så på tirsdag skal jeg ta blodprøver, jo fortere det blir gjort, jo fortere kommer vi i gang, selv om det nok blir en liten evighet til.... på forsamtalen ble vi forespeilet november/ desember...

håper ellers alle har det bra [:)]

Så bra dere er i gang. Masse lykke til. [:)]

Så bra at papirene er kommet og fylt ut, da er dere enda ett skritt nærmere. Blir spennende å høre når dere kan få starte med prosessen. Håper dere slipper å vente helt til november/desember!

takker =)
ja, håper tida går fort nå fremover. synes vi har ventet nok nå, fra oktober til mai ventet vi på forsamtale, og nå venter vi fra mai til november for å få komme igang..... *utålmodig*

ORIGINAL: * Bobbo *

Så bra dere er i gang. Masse lykke til. [:)]

nå er det din tur snuppa[:D]

håper tiden går fort no[:D]

Gleder meg til å følge deg når du starter opp, håper at du ikke må vente alt forlenge da.

Back
Topp