Lenge siden sist, damer...

knøtt i november

Glad i forumet
Hei!!
Og takk for sist!! Nå er det jammen lenge siden jeg har vært innom her..(ikke sikkert dere husker meg lengre..)
Og jeg husker nesten ikke hvordan jeg skriver her inne..forumet er jo blitt helt nytt, jo. Rart.
Har lest litt og ser det skjer nytt hos dere også! Grattis med baby i magen, fru H og trinemor: Grattis med Evelina!!! Og sikker mer som jeg ikke har fått med meg i farta..

Er innom og snoker litt, dere kan kanskje tenke dere grunnen... jepp, smelt på tjukka igjen ;) hehe.. litt skrekkblanda fryd kjenner jeg, men...joda. Veldig kjekt! Ikke helt venta, så er en blanding av paff, ikke helt klar, veldig glad, overveldet, ikke klar for kvalme ++ Heldigvis er mannen min bare positiv!!! Så nå er altså 3. mann på vei (herlighet....nr 3????) og jeg ligger her med denne hersens kvalmen og snoker litt på gravid/babyting på nett igjen. Er bare ca 6 uker, fant det ut for noen dager siden,så det er bare mannen min og jeg som vet.. og dere nå da. Tror ikke noen her kjenner meg heller,så...;)

Ellers har vi det bra. Ida er verdens skjønneste 3,5-åring. Elsker at hun begynner å bli stor og prater i vei om hva som foregår inni hodet hennes... spennende å bli kjent med alt de tenker og lurer på! Kasper blir snart 2, han har ikke begynt å prate så masse enda, men er også verdens søteste og stort sett veldig blid, selv om trassen begynner å merkes. Dagene går fort og babyverden har desverre ikke fått sæerlig høy prioritet herfra... men. Kjekt å se innom igjen og se at det fortsatt er liv her...Så får vi se om det blir flere gjensyn nå når spiren i magen vokser fram..
Fikk bare lyst å skrive et hei, ble nok litt for langt..

klem til dere!!
 
ser tickerene mine er helt i ulage.. hehe. jaja. Bær over med meg ;)
 
Gratulerer så masse med nr 3 på vei! 

Kjempekoselig å høre fra deg igjen. 
 
Moro at "gamle" november 08-damer stikker innom :)

Takk for gratulasjonen, og gratulerer så mye med nr. 3 i magen :) Spennende, når er terminen?

Her går alt bra, koser meg hjemme i permisjon. Enig i at det er fin alder "de store" er i nå, med mye prating, tanker og spørsmål :)
 
Takk, takk. Venner meg nok til tanken. Har jo noen mnd på meg
 
Takk for gratulasjon
og gratulere så mye til dere og
 
Takk og takk!

Termin blir nok i januar, trinemor. Forhåpentligvis ikke før..tenker det er greit å ha de tidlig på året istedefor sent. Tror jeg er ca 6 uker nå, men har alltid hatt litt ustabile sykluser i.f.t lengde og når eggløsning er, så litt vanskli og vite før ul.


 
Så koselig med nr. 3 i magen!! Gratulerer!

Jeg fikk nr. 2 i februar i fjor, Luna heter hun, og er altså snart 15 mnd. Alma er også den herligste jenta, så deilig at hun har blitt så stor, det merkes utrolig godt. Hun er veldig snill og omtenksom med Luna, og de to ler masse sammen. Som i dag da vi var ute og lekte og Alma tok i fart på huska til Luna, det er visst mye mer stas enn når jeg gjør det:)

Koselig å høre fra deg igjen!
 
Gratulerer så masse med nr 3. Jeg husker deg også :))
 
Back
Topp