M
Moderator Kjersti
Guest
Hvordan har du det nå? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så syndEr kvalm! Men nettopp spist frokost nr 2 og mat hjelper litt. Planlegger allerede neste måltid så jeg får spist før jeg blir ordentlig sulten og kvalm igjen.
Og så burde jeg gjort noe papirarbeid i dag *sukk*. Selv om jeg er 100%sykemeldt... Ingen andre som kan gjøre det for meg og greit å gjøre der nå og ikke neste uke da jeg kanskje er enda dårligere. Men føler meg ikke i form
<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3
OjojJeg har det fint!!! Sliten og trøtt, men ellers i veldig fin formFint blodtrykk til tross for stressende dager, snart bare to uker til de magiske 12 ukene er nådd. Jeg gleder meg sånn
![]()
Så leitI dag har jeg en skikkelig dårlig dag:-( har gjerne en god dag eller to med bare litt kvalm, men den gode dagen blir alltid etterfulgt av en skikkelig dårlig dag eller to
Prøvd postafen for første gang i dag...men den har nok ikke kicket helt inn ennå.
God bedringEr såå kvalm :-/
Huff da! Hørtes ikke mye godt ut! Hodepine er grusomt, man får jo ikke gjort noe som helst. odt å høre at det begynner å komme seg, daHar hatt vondt i hode siden lørdag, og siden søndag har det vært ekstremt. I dag er første dagen der hode begynner å kome til seg selv igjenDet har vært så ekstremt, at eg ikkje har klart å stå i dusjen ein gong, så var rett og slett ubeskrive å dusje i dag!
ÅåååååKvalm og lykkelig, hehe. Har fått sett et nydelig bankende hjerte på ul i dag, så da er alle problemer glemt for en stund![]()
Liker ikkeIkke en bra dag idag.. er så utrolig dårlig og har vondt i hode
venter på lillebror/søster 25.01.14
Huff da! Hørtes ikke mye godt ut! Hodepine er grusomt, man får jo ikke gjort noe som helst. odt å høre at det begynner å komme seg, daHåper du får tilbake hodet ditt superraskt
![]()