Lenge siden jeg spurte sist...

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kjersti
  • Opprettet Opprettet
Er kvalm! Men nettopp spist frokost nr 2 og mat hjelper litt. Planlegger allerede neste måltid så jeg får spist før jeg blir ordentlig sulten og kvalm igjen.

Og så burde jeg gjort noe papirarbeid i dag *sukk*. Selv om jeg er 100%sykemeldt... Ingen andre som kan gjøre det for meg og greit å gjøre der nå og ikke neste uke da jeg kanskje er enda dårligere. Men føler meg ikke i form :(

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

Jeg har det fint!!! Sliten og trøtt, men ellers i veldig fin form :) Fint blodtrykk til tross for stressende dager, snart bare to uker til de magiske 12 ukene er nådd. Jeg gleder meg sånn :)

I dag har jeg en skikkelig dårlig dag:-( har gjerne en god dag eller to med bare litt kvalm, men den gode dagen blir alltid etterfulgt av en skikkelig dårlig dag eller to:(
Prøvd postafen for første gang i dag...men den har nok ikke kicket helt inn ennå.

Har hatt vondt i hode siden lørdag, og siden søndag har det vært ekstremt. I dag er første dagen der hode begynner å kome til seg selv igjen ;) Det har vært så ekstremt, at eg ikkje har klart å stå i dusjen ein gong, så var rett og slett ubeskrive å dusje i dag!

Kvalm og lykkelig, hehe. Har fått sett et nydelig bankende hjerte på ul i dag, så da er alle problemer glemt for en stund :love7

Ikke en bra dag idag.. er så utrolig dårlig og har vondt i hode :(

venter på lillebror/søster 25.01.14

Er kvalm! Men nettopp spist frokost nr 2 og mat hjelper litt. Planlegger allerede neste måltid så jeg får spist før jeg blir ordentlig sulten og kvalm igjen.

Og så burde jeg gjort noe papirarbeid i dag *sukk*. Selv om jeg er 100%sykemeldt... Ingen andre som kan gjøre det for meg og greit å gjøre der nå og ikke neste uke da jeg kanskje er enda dårligere. Men føler meg ikke i form :(

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3
Så synd:( Men du er flink til å passe på maten da i det minste. Husker jeg var skikkelig dårlig på mat, så jeg var konstant kjempekvalm. Håper det går over snart. :)

Sitter med papirarbeid selv i dag, egentlig veldig synd når det er så fint vær. Ut og klippe gress i stedet, tenker jeg;)

Jeg har det fint!!! Sliten og trøtt, men ellers i veldig fin form :) Fint blodtrykk til tross for stressende dager, snart bare to uker til de magiske 12 ukene er nådd. Jeg gleder meg sånn :)
Ojoj:) Det går jo kjempefort:)

I dag har jeg en skikkelig dårlig dag:-( har gjerne en god dag eller to med bare litt kvalm, men den gode dagen blir alltid etterfulgt av en skikkelig dårlig dag eller to:(
Prøvd postafen for første gang i dag...men den har nok ikke kicket helt inn ennå.
Så leit:( Godt med gode dager innimellom til å avløse litt da:) Håper kvalmen gir seg snart:)

Har hatt vondt i hode siden lørdag, og siden søndag har det vært ekstremt. I dag er første dagen der hode begynner å kome til seg selv igjen ;) Det har vært så ekstremt, at eg ikkje har klart å stå i dusjen ein gong, så var rett og slett ubeskrive å dusje i dag!
Huff da! Hørtes ikke mye godt ut! Hodepine er grusomt, man får jo ikke gjort noe som helst. odt å høre at det begynner å komme seg, da:) Håper du får tilbake hodet ditt superraskt;)

Meget lykkelig idag! Første ul unnagjort og vi fikk med oss første bilde av en vakker liten klump :) fikk høre hjertelyden også! Endelig er dette gått opp for oss at er virkelig! <3

Dårlig dag igjen, etter et par greie dager.. Hodepine og kvalme og dårlig matlyst :/ Håper det sklir over snart...

Helt grei egentlig.. litt lei av at kvalmen kommer akuratt i middagstid, og at hodet føles som det er stappa med bomull... men glad for å fått time hos jordmor 2 juli, og at det er samme jordmor som eg gikk til når eg skulle ha sønnen min :)
Første ho sa når eg sa navnet mitt var "endelig ringer du! har venta i noen år på en ny tlf fra deg :)"
så gleder meg sykt til å begynne å gå hos hun igjen :)

Sent from my U8860 using BV Forum mobile app

Greit når akupunkturen funke...

Huff da! Hørtes ikke mye godt ut! Hodepine er grusomt, man får jo ikke gjort noe som helst. odt å høre at det begynner å komme seg, da:) Håper du får tilbake hodet ditt superraskt;)

Takk takk!! Det blir ikkje gjort noko nei, nett-tv, tv og litt pc får dagen til å gå ;)
Du då? Du har små barn du og ;) Kor gamle er dei?

Back
Topp