Lenge sia sist

x1xPastella

Forumet er livet
Hei jenter.

Har jeg tid til å være her? Tjai, men her er jeg. Sliten, men i fatning.

Hadde 2 uker ferie, men har nå jobbet 1 uke. Skal jobbe 1 uke til før jeg skal ha 1 uke fri før bryllupet.

Krisander og jeg dro ned til mamma og pappa og hadde 2 fine uker der nede. Stabilt ustabilt vær, men jeg fikk slappet godt av.

Siste dag før vi skulle reise hjem sa jeg til Krisander at sutten hans var sliten og klar for søpla, men vi hadde ikke fler. Han tok sutten og kasta den i søpla. Forklarte flere ganger at vi hadde i fler, men det gjorde ikke noe. Så da slutta han med sutta. Han har spurt noen få ganger, men jeg har sagt den ligger i søpla hos mormor og far og det har han akseptert. YES.

Hver dag mens vi var der nede bæsja han i do. Men det har han slutta med her hjemme. Jeg var sikker på at nå var veien til bleiefri hverdag i gang. Men der tok jeg feil. Ikke klar enda.

Vi er nok ganske vel i rute bryllupet, noe mangler, men vi blir nok gift for det. Gubben og ungene er på båttur nå sånn at jeg får gjort en del med huset før storinnrykket av folk.

Krisander begynner i storavdeling om 1 ukes tid. Det blir artig. Håper han da finner ut at det ikke er kult med bleie.

I morgen skal jeg møte Amamma som er på tur med hurtigruten.

Er vedtatt på jobb og jeg er påmeldt utdanning fra høsten. Jeg blir advokatassistent. Får betalt reiser opphold, skole + at jeg får lønn. Jeg er superheldig med arbeidgiver må jeg si.

Fortsatt god sommer alle sammen. Her bare regner det og er iskaldt. Krysser alt jeg har for at det blir fint vær den 7. august i allefall.

Kos deg sammen med Amamma i dag!
Vi besøkte dem tidligere i sommer, og det var kjempekoselig[:D]

De fortalte det.

Hadde en kjempefin dag sammen i dag.

Koselig å høre fra deg igjen [:D]

Synes Krisander var flink med smokkeslutt jeg, her er vi helt i andre enden (virker som vi aldri kommer til å slutte med den smokken) ..

Nærmer seg bryllup for dere også nå, det blir spennende. Dere får ha lykke til på den store dagen, så håper jeg vi får se litt bilder i etterkant [:)]

Gratulerer med smokkeslutt [:D] Flink! Virker som du har litt av hvert og bedrive tiden med nå ja...ikke bare bare å planlegge bryllup heller (snakker av erfaring...hehe...) Blir spennende med videreutdanning til høsten da, virker som du har vært heldig med den!! [;)] Men først er det Bryllup med stor B [:D] Masse lykke til med de siste forberedelsene!!

Koselig at du titter innom med en liten oppdatering[:)]
Lykke til med bryllup!!
Bra du får utdannelse gjennom jobben, dem setter nok pris på deg[:)]
Flinke Krisander, stor gutt blitt nå!

Back
Topp