Jeg har jo en bitte liten mage, som jeg altså har hatt helt siden jeg fikk forrige barn, som har passert to år. Ellers er jeg slank, men litt mage har jeg. Ikke mye, og ikke slik at noen automatisk tror jeg er gravid, men jeg tror jeg lett holder meg/stryker meg på magen uten å tenke over det, og merket ved lunsj i går en "snart, snart pappa" (vel, han har barn fra før, men venter ny nå i løpet av en måned) som såååååååå litt på meg, og jeg lurte på om jeg hadde sittet og tatt meg på magen og han kanskje kjente igjen faktene fra sin kone...
I don't know, jeg er jo ikke synlig gravid, men jeg ER gravid.
I dag sto jeg og tittet på det babydrøm-bladet i bladhylla på butikken, lurte på om jeg skulle ta det med, men kom til at jeg skal vente til neste nummer om kommer i august, da er jeg "offisielt gravid", så jeg satte det tilbake i hylla og gikk og fant min mann. Tenk om jeg hadde hatt det med meg, for hvem sto han og snakket med? Naboen!
Jeg er gravid. Det er bare ingen som vet et, så jeg bør ikke oppføre meg som gravid om jeg ikke vil de skal oppdage det...