Lenge leve tights/joggebukser

BabyGrogu

Elsker forumet
Eller rettere sagt,alt som ikke strammer! :D Er sååå glad for å ha første trimesteret på den tiden av året man kan gå med lett tøy...!! Bukser med belte er pyton nå... Hehe.. Når jeg kommer fra jobb,så er det rett ut av uniformen og rett inn i myyyykt tøy :D Gleder meg til å kunne bruke mammatøy :D

jeg har heldigvis olatights :P haha

Sliter med å finne bukser som eg kan gå ute med for tida.. hehe.. uten å sjå skikkelig oppblåst og gravid ut.. men, men... heime er det joggebukse som gjelder!

Jeg er sjukemeldt pga kvalmen og da er det joggis som gjelder, gruer meg litt til å dra på meg olabukser som strammer igjen.... ;)

Jeg har begynt med mammabukser... Er jo ingen andre som ser det, så orker ikke pine meg selv mer enn nødvendig:) Det er deilig, mykt og strammer ikke!

Jeg har begynt med mammabukser... Er jo ingen andre som ser det, så orker ikke pine meg selv mer enn nødvendig:) Det er deilig, mykt og strammer ikke!

Sign :)

Sliter her med å finne noe:( alt mot magen er vondt og blir bare verre med kvalmen. Må nesten bare bli kjoler.

Jeg prøvde mammabuksene fra forrige svangerskap,men de er litt for løse enda :) Men PLUTSELIG så passer de ;) Var sånn sist i hvertfall. Den ene dagen gikk meg med vanlig bukse,neste dag holdt jeg på å krepere i den buksa ;)

Back
Topp