lenge borte fra barna??

*ÅsLe*

Gift med forumet
Noen som har vært borte fra barna i flere dager?
Hvor lenge og hvordan gikk det med både mor og barn??

Vi reiser 1 uke til Tyrkia i morgen uten barn[&:] Både gleder og gruer meg!!

Vi har vært borte fra gutta fra torsdag til mandag. Det gikk veldig bra! Men det var utrolig koselig å møte de igjen etter disse fridagene. Ei uke går nok veldig bra. Noen dager uten barn er bare sunt, både for foreldre og unger!! Kos dere masse, soooov lenge, gjør ting akkurat når det passer DERE, tenk så deilig det blir!

Nå er ungene hos pappan annenhver helg fra fredag til søndag,
men bortsett fra det har jeg ikke vært vekk fra ungene annet enn 1 overnatting i ny og ne. 

Hmmm, litt usikker på hvor lenge jeg har vært borte i strekk...

Men ihvertfall noen helger... Tror ikke jeg har vært borte i fra de lenger enn 3-4 dager...

Men GUD jeg skulle ønske jeg kunne fått en uke barnefri. Det hadde vært himmelsk.
Misforstå meg rett, en uke MED unger i syden fx hadde vært fint det og, men jeg kunne virkelig trengt litt egentid/kjærestetid i en helt jævlig periode av livet nå....[&o]

Men har ingen til å stille opp, så får leve på drømmen[:-]

ORIGINAL: Frk.Chicka

Hmmm, litt usikker på hvor lenge jeg har vært borte i strekk...

Men ihvertfall noen helger... Tror ikke jeg har vært borte i fra de lenger enn 3-4 dager...

Men GUD jeg skulle ønske jeg kunne fått en uke barnefri. Det hadde vært himmelsk.
Misforstå meg rett, en uke MED unger i syden fx hadde vært fint det og, men jeg kunne virkelig trengt litt egentid/kjærestetid i en helt jævlig periode av livet nå....[&o]

Men har ingen til å stille opp, så får leve på drømmen[:-]

Neimen uffda Chicka, dette hørtes ikke bra ut! Sender en klem over til deg!

meste er vel når jeg og samboer var i praha.. 3-4 dager.
ellers er hun ofte borte 1 natt og slikt-elsker å sove hos mammo og morfar=) nabo jenta og slikt=)

Var vekke noen dager då eg fekk Mikael,ellers så har det bare vært en helg en sjelden gang[:)] skal være vekke fra onsdag til søndag i nov-det blir det lengste. Men då skal Mikael være med oss,så helt ungefri blir det jo ikkje[8D] Så skal eg en helg til Oslo i april [:D][:D]hehe

Adrian dro på hytta med farmor og farfar i dag og blir borte til søndag. Det er vel det lengste han har vært borte fra meg, fra torsdag til søndag. Matheo har jeg vært borte fra 1 døgn,forrige helg. Da var jeg på den årlige jenteturen jeg har med noen venninner. :)
Vi planlegger å dra 1 uke til syden bare jeg og samboer neste høst, det håper jeg vi får til.

God tur til Tyrkia! Misunner dere bare litt! [8D][:)]

ORIGINAL: Curl

har ikke vært borte mer en en helg, men da har sambo vært hjemme og passet.

andre har bare passet henne 1 natt...

oi,det var ikke mye.....vil dere ikke ha henne vekke?
er det ikke besteforeldre,onkler og tanter og div som vil låne?

Vi var faktisk borte fra minsten i nesten en hel mnd i september i fjor. Han var med de andre søsknene hos besteforeldrene...
Ikke fordi vi ville være borte, men fordi vi begge måtte være i Bergen på sykehus med eldstejenta, som legene frykta var livstruende syk...
Ikke noen ok opplevelse, men Anton takla det helt fint! Han er veldig trygg på besteforeldrene da... De er veldig flinke å stille opp!

Ellers var han (på eget initiativ) sammen med søsknene i 2,5 uker uten oss i sommer. Ei uke med pappa`n min på hytta og hos onklene sine og halvannen uke på campingtur med mamma`n min og hennes mann... "Hade mamma", sa han bare og rusla fornøyd opp stien med sekken på ryggen da jeg dro fra hytta[8D] Han stor-kosa seg hele ferien og var bare fornøyd og blid[:)]

Tror ikke ungene har vondt av å være litt borte fra oss, så lenge de er trygge på plassen de er på! Dessuten er besteforeldre og øvrig familie som vil stille opp en kjempe-berikelse i barnas liv[;)]

Kos dere i Tyrkia og nyt ferien og hverandre[:D]

Takk jenter! dere hjelper meg til å ikke føle meg som en fæææl mor for at je drar fra ungene mine[:D]
Unene skal være hjemme og besteforeldrene skal dele halve uken hver å være her hjemme hos oss, slik at barna er her hvor de har sine ting, sine senger og hvor de er kjente. De er veldig trygge på besteforeldrene, så tror nok at dette skal gå veldig fint igrunnen!
Er bare jeg som tenker at det er for tidlig å reise fra lillemann på 10 mnd en hel uke[&:]

meeen jeg skal koooose meg og slikke sol, drikke paraplydrinker og bare nyyyte dagene[8D][8D]

tenk for en glede dere gir besteforeldrene da=)
og dere kan kose dere og nyte tiden. det er noe alle trenger,så når man har sjansen-må man benytte seg av den=)

Back
Topp